Es sāku jaunu ēru...


Kamēr visiem vakar prātā bija ko nu Zatleronkulis mums teiks, es biju nonācis pavisam citāda veida (bet tik un tā existenciāli svarīgu) pārdomu krustcelēs. Bet visu pēc kārtas.

Katram puisim laiku pa laikam pienāk tas brīdis, kad ir jāatjauno savi zeķu krājumi. Esošām palēnām sāk izdilt papēži, uzrodas nepiemēroti caurumi vai nu kas līdzīgs un tu vienkārši jūti - ar esošajām izvilkt līdz kārtējai mazgāšanai ir pamatīgi grūti. ...pienācis laiks pirkt jaunas.



Līdz šim esmu gadiem pircis un valkājis tikai un vienīgi melnas. Tās iespējams vilkt, neuztraucoties par pāru kombinācijām un melns vienmēr iet kopā ar visu (nu gandrīz ar visu). Marks & Spencer 7 pāru iepakojums man palīdz izvilkt krietnu laiku un pirms tu sāc raukt degunu par to, ka pērku tās M&S - tas ir mans pitstops zeķēm jau gandrīz gadus 5... Bet ne par to stāsts. :P

Tad nu arī šoreiz - esmu pie viņu zeķu plaukta un jau sniedzos pēc ierasti melnām, kad tieši tām blakus ievēroju 7 pāru komplektu pilnīgi dažādās krāsās... Bez stulbiem ķiņķeriņem, sejiņām vai donadliem dakiem - pilnīgi vienkāršas zeķes - tik dažādās krāsās. Apstājos (jeb pareizāk sakot mana roka apstājās pusceļā līdz melnajām)... Interesanti, nodomāju. Ne reizi vien lasīts netā vai žurnālos, ka interesanti cilvēki atzīst valkājam krāsainas zeķes vai arī tu redzi tādas kājās kādiem kruti izskatīgiem čaļiem foršās fotosesijās... Nu ir neliels āķis lūpā, ir. ...bet vai es pavilkšu? Zinot, ka vēl pilnīgi neesmu sevi izcēlis no - a ko padomās citi?, līmeņa, jautājums par uzdrīkstēšanos ir tomēr nedaudz aktuāls. ...taču gribās. Gandrīz vai kā izaicinājums pašam - spēsi? Un man patīk izaicinājumi. :P Nopirku.

...laikam nu esmu iesācis jaunu ēru arī savā ikdienā - krāsaino zeķu ēru.

6 komentāri:

  1. Es arī kopš zināma laika zeķes pērku pie Marka un Spensera, un tici man, tā skatījos, skatījos uz tām krāsainajām zeķēm, bet nopirku citas ar krāsainām svītriņām!
    Patīkamu valkāšanu!

    AtbildētDzēst
  2. Es gan tikai par baltām un ar īsiem galiem :) :D

    AtbildētDzēst
  3. Gribas teikt "wrong".
    Zeķes ar kādu odziņu, rakstiņu - jā!
    Gaumes tomēr atšķiras.
    A.B.

    AtbildētDzēst
  4. baigi grūti atrast tādus krāsainos komplektus,kuros nebūtu rozā krāsas :D baidos no tās, kā no podā paslētas indīgas čūskas :D

    AtbildētDzēst
  5. Man pastāvīgi ir dažādu krāsu zeķes, arī svītrainas.. nu patīkami.. no baltām tik izvairos - etiķete nosaka, ka baltas piederas tikai sportam, tas neskaitāmas reizes dzirdēts, tāpat kā tas, ka letiņi to vēl ar vien nesaprot.. bet gadās jau arī man reizēm :)
    u.

    AtbildētDzēst
  6. Man ar burtiski nesen uzdāvināja krāsainu zeķu komplektu, manuprāt tas ir super! Noteikti krāsaināk un raibāk par melnajām! Tāda maza iekšēja revolūcija. Oranžas man jau bija pirms tam un taupīju "īpašiem gadījumiem".

    AtbildētDzēst