Jau 2


Nu re, pavisam neticami, bet manai kladei, kas vēl joprojām paslēpta zem matrača, jau veseli 2 gadi. Tiešām jauka sajūta, jo nu ne jau man vienam svinama diena: arī tev jābūt nedaudz lepnam - kā nekā, arī tu esi palīdzējis tai tikt šitik tālu. Tavi komenti, epasti vai jautājumi ir bijis krietni labs motivators saņemties un turpināt stāstīt par notikumiem, pārdomām un dzīvi man apkārt. Tāpēc: Priekā!

Par dāvanām runājot, 2 lietas, kuras gribu un tu vari man dot:

1) raxtot komentu, ieliec kādu atpazīšanas zīmi. "Anonīms" vietā paņem "Nosaukums" un ieraxti savu vārdu vai niku. Būs krietni foršāk.

2) pastāsti man par kādu jaunu varavīksnes blogu, kuram esi uzdūries. Tie sākuši uzrasties kā sēnes pēc lietus un es vairs nespēju tikt līdzi to apdeitam savā lapā. Ja pats raxti (un plāno to darīt) - dod ziņu, tiešais links no manas listes var būt kā pamatīga reklāma par brīvu. ;)

Priekā!

5 komentāri:

  1. Seksīga buča Tev 2. dzimšanas dienā jebkur augstāk par jostas vietu!
    Un nomaini taču lūdzu beidzot Windauboy bloga adresi uz Facebook mājām! Paldies!

    AtbildētDzēst
  2. Neesmu nevienu sēni pēc lietus manījis... :S padalies... kur ir kāda sēne?

    AtbildētDzēst
  3. Apsveicu :) Ok, beigšu anonīmi komentēt :D
    Un par jaunajiem blogiem - antresols.wordpress.com

    AtbildētDzēst
  4. http://www.loganotron.com/wp-content/uploads/2008/08/gay_birthday_cake.jpg

    :)

    AtbildētDzēst