...viņš ir prom.


Tāda dīvaina sajūta. Par ko iet runa? Par sexu protams. Jau atkal. Bet šoreiz nedaudz savādāku - sexu ar puisi, kura boifrends ir prom. Un viņš to neslēpa. Bet visu laiku piekodināja, ka negrib, lai kāds par to uzzin. ...maza gan viņam zināšana, par to, ka manu kladi te regulāri lasa visi kam nav slinkums. :D ...bet ne par to ir stāsts. Stāsts par to, ka laikam jau neviens nemācās no mūžsenās vēstures un tik un tā kož tai ābolā, intereses vadīti. Intereses vai spiediena. :D

Nē, ne jau es te tas, kas sūdzas. Vien interesanti skatīties - tu to vien dari kā centies atrast kādu ar ko kopā būt, bet redz, tie, kas jau ir kopā, to vien gaida kā brīdi, kad tas otrs ir prom, lai tad žiperīgi, žiperīgi ielīstu cita gultā "nelielas dažādības" dēļ.

Neiedziļinoties detaļās, labi pavadījām laiku. :P "Man ir tavs telefons. Droši vien, ka nesanāks rīt, bet mans puisis ir prom krietni bieži un tagad man ir tavs telefons..." viņš noteica uz atvadām, pirms aizvēru durvis no šīs puses.

Hmmm...

Lai arī gribētos, es nesākšu domāt par viņu iespējamām problēmām vai nolemto boifrendību, kas vienu no viņiem vilina izgulēt citu puišu gultas, kamēr otrs ir prom. Tomēr dīvaini, pareizi? Bet tad atkal: es jau nevienu nespiežu darīt to, ko viņš pats negrib.

...vai varbūt tomēr tagad es nupat apgreidojos uz daudz lielāka un karstāka katla tur apakšā?

3 komentāri:

  1. vnk skiet ka kkas viniem tur nestimmm... tadel jau ari jaderejas apkart. ari mancs puisis brauks prom no lv lai iegutu labu izglitibu, bet tas nenozime to ka saksu meklet ko citu... tas laikam tadel ka uzticamies un loti mila viencs otru. ieraksos darbos un macibas lai atrak paiet tas laiks.

    AtbildētDzēst
  2. katrs dara kā vēlās.. nekad nevar zināt tos iekšējos iemeslus, kādēļ viņš to dara, varbūt kaut kas nas tā kā viņš vēlētos, varbūt abi tā dara.. un kurš var pateikt, kā ir pareizi? domāju, ka neviens. viens no variantiem, kas ieskrēja prātā, kad gribēju jau likt punktu - jā iespējams nav viņiem ideāli - gribas ko citu sastapt, bet negribas vienam palikt.. iespējams nav pareizi, bet kā teicu, kurš zin kā ir pareizi..
    u.

    AtbildētDzēst
  3. esmu tas kas ieraxtija pirmo komentaru. 25 augusta pavadiju savu puisi uz studijam arzemes. ir tikai 3 dienas bet jutos vnk drausmigi. skiet ka sirds ir izrauta. lasot so raxtu nespeju iedomaties kko tadu. es tiesam ta nespetu. tadel tadiem maukuriem, kas izmanto top iespeju kamer otra pusite ir kkur, pa purnu...

    AtbildētDzēst