Mūdzis Flikr, modeļi un reklāma


Izrādās, ka pa manu istabu, man prom esot, brīvi dzīvojas ne tikai AirRunner bet arī veco uzskatu piekritējs un cenzūrists Flikr. Arī viņš atrada manu kladi. Un izcenzēja visu, ko vien varēja. Jeb citiem vārdiem sakot - nu mana klade ir krietni pieklājīga palikusi kopš mans konts Flikrā ir mistiski izdzēsts. Nedēļas garumā apmainoties vēstulēm ar viņu klientu servisu, tā arī neesam tikuši skaidrībā kas par lietu bija un kā mans konts pēkšņi izkūpēja gaisā, tāpēc nedzēsīšu visus tos ieraxtus ar baltajiem plankumiem tagad vēl ārā - ar cerību: ja nu tomēr kādā mistiskā veidā izdodas atgūt tos bilžukus. Nu jā - vecā patiesība tomēr izrādījās taisna: visas olas vienā groziņā nav gudri bāzt.

Tā nu es visu nedēļu savu sašļukušo garīgo kopā vācu un neko gudru neesmu sadarījis. Bet tas nenozīmē, ka man nav pāris video ar kuriem padalīties aizejošā vīkenda noskaņā.

Pirmais no tiem - eh, nu vienkārši iepatikās man tas čalis kreisajā malā... un viņa akcents... uhhh (pieciet to feju labajā stūrī. dažreiz viņš ir funny)



Ieraugot šo video man siekala notecēja žēlumā, ka neesmu modelis. Nu tiešām žēl.



Es smējos tiešām skaļi par šo skotisko ideju reklāmā:



Jauku dienu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru