Vien interesanti...



Mēs necenšamies satikties bieži. Un vēl retāk ir tās reizes, kad mēs tiešām satiekamies. Neuzskaitot tās reizes, kad aizņemts esmu es, Piedod - nav laika - klients pēc pusstundas, ir atbilde, ko saņemu īsziņā biežāk kā gribētos (nu kad man ir uznākusi ideja izrādīt savu iniciatīvu un uzjautāt vai viņam nav garlaicīgi). Jup, viņš "strādā" kā eskrots, jeb pareizāk jau laikam jāsaka - masažieris.

Tiešām izskatīgs puisis un ķermenis noteikti izraisītu skaudību ne vienā vien. Bet ne par to ir stāsts.

Pirms tu sāc jau izdarīt nepareizus secinājumus, būs man tevi jāapbēdina/jāiepriecina - nē, es neesmu gatavs maxāt par sexu. Nu nav tas manos plānos gulēt ar puišiem par maxu. ...vismaz tik ilgi kamēr to varu darīt ne par maxu. Un skaidrības pēc - tas bija viņš, kas mani uzrunāja pirmais, sāka koķetēt un vēlāk arī noskūpstīja pirmais.

Līdz šim vēl joprojām īsti neizprotu kāda viņam motivācija laiku pa laikam satikties sexam tāpat vien. Nu sex ir labs, cepuri nost, bet tad atkal - ja tu laiku pa laikam "darbā" ravē kartupeļus laukā, mājās pārnācis tu diez vai gribēsi sākt ravēt kartupeļus arī savā dārzā, pareizi? Nekādās dziļās sarunās par eksistenci mēs neielaižamies tik un tā.

Kāds teiktu - būtu man tavas problēmas! Nu nav tā problēma, nav. Vien interesanti redzēt kā dzīvē sanāk tās lietas.

1 komentārs:

  1. varbūt tas tomēr nav tikai sekss? varbūt tā ir vnk būšana kopā ar cilvēku, ar kuru ir viegli, kā saka, bez gemoroja.
    mmm tiešām interesants teksts, kaut vai tāpēc, ka tas neizskatās pēc visiem taviem iepriekšējiem tekstiem, ko esmu še lasījis.
    Focus

    AtbildētDzēst