Mauciskuma pilns ieraxts.


Šorīt, garlaicības mākts, laiski sērfoju ilgi neapmeklētā "socializēšanās" portālā līdzīgiem. Uzdūros vienam profilam, kura texts man lika uzraxtīt šo ieraxtu. Puisis jauns, izskatīgs - pēc bildēm spriežot...

(Brīdinu: esmu txtu nedaudz pārveidojis, lai neblamētu puiku. ...ja nu viņš uzskata, ka tiek te blamēts: sorry):

=======

"Esmu izlēmis - man ir garlaicīgi no prastas tikšanās ar puišiem drāšanās pēc, tikai sex - tu netiec mīlēts.

NEKĀDS sexs līdz es satieku to īsto puisi un iepazīstu viņu.

Gribu, lai tas nostrādā arī pēc sexa un viņš mani mīlētu, ne tikai gribētu nākt atpakaļ manas pakaļas dēļ.

IZMAINU SAVU DZĪVI! ESMU TĀ VĒRTS!

=======


... Ko tu domā? Godīgi, ko?

Lai kā man negribētos iesmiet (es centos - saku godīgi - centos: vairākus ievada teikumus pabeidzis, sapratu, nu nespēju būt iejūtīgs), man patīk sexs! Esmu sexatkarīgs. Man to gribās, ja zinu - ir pieejams. UN es izbaudu sexu. ...arī ar puišiem, satiktiem tikai sexa pēc. Tā ir mūsdienu fantastiska priekšrocība: sex ar puisi, kurš te ir tikai sexa dēļ.

Zinu, nerauc savu pieri - jā, ieeju krietni tuvu tai robežai, kur sākas pretrunas. Tomēr savā idejā esmu skaidrs: man gribās attiecības. Ļoti. Tai pat laikā es zinu skaidri - neesmu gatavs atteikties no sexa, kamēr meklēju savu princi. Zinu, viņš ir tur ārā un es noteikti viņu satikšu. Agrāk vai vēlāk, bet satikšu! Līdz tam - dzīve ir tagad, pareizi? Vai ir vērts spēlēt pareizo tikai idejas dēļ? Vai varbūt problēma slēpjas nespējā izbaudīt sexu (un cerībā, ka ar īsto tas būs baudāmāks)?

Vai mans viedoklis ir nepareizs, nepieņemams, nosodāms? Maucisks? Nu ko - katrs no mums ir apveltīts ar spēju pieņemt lēmumus. Jeb citiem vārdiem sakot: perfekti - tu tik turpini teikt NĒ sexam - man paliks vairāk! :P

P.S. Intereses pēc paskatīšos cik ilgi tu spēsi izturēt?

3 komentāri:

  1. Tāds jautrs puisis! :D
    Nē, nu! Apņemšanās (centieni) atrast to "īsto" jau skan pa smuko un kā gan citādi atradīsi, ja ne pārbaudot potenciālos kandidātus. :D
    ...tā ideja jau nav nekas oriģināls, ja palasa arī citas sociālās vietnes, laiku pa laikam "uzpeld" ieraksti par tēmu: " ... es vēlos attiecības, vēlos to īsto-vienīgo... bet kamēr neesmu saticis, tikmēr es..."
    ... piebilde: princi baltā zirgā gan būtu pastulbi gaidīt, jo šamie pārsvarā uz tādām raibām ķēvēm jāj! :D

    AtbildētDzēst
  2. Šajā sakarā piekrītu... Nekad neesmu sapratis svētos mocekļus, kas kamēr nav vienīgais īstais atrasts ( pie tam bieži viņi tad nu mainās, ar katru nākamo randiņu )čīkst un pīkst, un nebauda dzīvi... Un, ja nu tas vienīgais atnāk ap gadiem 40? Nodzīvota dzīve nebaudot neko? Es nesaku, ka jākniebjas kā trusim, bet nevajag arī apspiest sevi un nedarīt to, kas rada prieku :)
    u.

    AtbildētDzēst
  3. No vienas puses, var jau saprast ceelo meerki. Pie tam, varbut dazhiem patieshaam sekss ar nupa tsatiktu sveshinieku vienkarshi neder.

    Bet no otras puses, patieshaam izklausas, ka tas puisis paarspiilee. Kaa vinjsh zinaas, ka puisis ir tas iistais? Peec cik ilga laika skaitiisies, ka esi iepazinis vinju pietiekami labi? Triis randinjiem? Man jau skiet, ka galu galaa vinjsh pats nenotureesies.

    Mees vareetu te sleegt deriibas ;) Es saku, ka vairaak par triis randinjiem ar pirmo kandidaatu, kas tik taalu tiek, vinjsh neizturees :)

    AtbildētDzēst