Gejs vidējais, stereotipiskais


Pāris dienas atpakaļ, puisis, kas atsaucas uz Dusts, atstāja komentu par manu izveidoto sarunu (kas balstījās uz tiešām brutāliem stereotipiem par gejiem) starp vecākiem un "geju vidējo, statistisko". ...un uznāca man interese savākt vairāk tos stereotipus vienkopus un apskatīties - esmu es tipisks gejs vai nē?

Kas no tā sanāca? Manas atbildes ir pie katra no stereotipiem - spried pats, ...ja gribi. Secinājums, ko izdarīju es - esmu saticis tik daudz puišus, kas geji un tici man, mēs visi esam stereotipiski kādā jomā un tai pat laikā individuāli. Kāds vairāk izceļas uz tiem "gejiskākajiem" stereotipiem, cits mazāk. Bet gejs ir un paliek gejs, pareizi? Āmen!

======================

Geji ir sievišķīgi.

- Huh? Tu noteikti neesi lasījis manus iepriekšējos ieraxtus par tēmu "starp mums meitenēm runājot"...
Gejiem tikai sex ir prātā.
- Nu nav visu laiku. Nav. Domas par sexu iezogas tad, kad ir tam pamatīgi sexīgs iemesls vai tad, kad ir galīga garlaicība.
Geji vienmēr grib būt uzmanības centrā.
- Nu jā, protams. Beidzot sapratu, kas man visu laiku pietrūka (tas teikts ar sarkasmu). Man ir svarīgi, ka zinu - man ir uzmanība no tiem, kurus uzskatu par sev svarīgiem. Punkts.
Geji ir mammas puikas.
- Definē man ko nozīmē mammas puika? Jā, es esmu pieklājīgi audzināts, zinu kā uzvesties un kad gudrāk ir paklusēt, jo negribu celt traci, ja tam nav iemesla. Bet tai pat laikā tas nenozīmē, ka ļaušu sev kāpt uz galvas. Vai tas ir mammas puika?
Spīguļi, spīguļi un spīguļi...
- Yeah, right.
Geji uzskata, ka sports ir garlaicīgs.
- Es uzskatu, ka skatīties sportu ir garlaicīgi. Ja pats ko dari, tas nav nemaz tik garlaicīgi. :P
Geji ir kā apsēsti ar modi.
- Hmmm, nu es atpazīstu brendus. Zinu, kas man patīk. Bet tas nenozīmē, ka skriešu līdzi modes tendencēm tikko ieraudzīšu ko TV vai žurnālā. Nē, man nepatīk apspīlēti, izmēru par mazi apģērbi tikai lai izceltu kādu muskulīti vai ...uh nu jā.
Geji ir galīgi nemākuļi ar visa veida mašinēriju, labošanu, utt.
- :D Es uzticos profesionāļiem. ...Bet ja būs akūta nepieciešamība, uzrotīšu piedurknes un sākšu urbties cauri, kas kā un kā labāk, lai to problēmu novērstu, ar cerību, ka neesmu tik bezpalīdzīgi stulbs.
Geji ir gaudojošas kuces un drama queens.
- Dažreiz es uztveru lietas nedaudz saasināti... Dažreiz. Bet pēdējos gados tiešām esmu veicis zināmu progresu spējā piespiest sevi paklusēt, kad veselais saprāts kaut nedaudz to iesaka.
Geji ir kā apsēsti ar dejošanu un viņiem labi padodas.
- Noteikti ne manā gadījumā. Laikam nebiju mājās, kad to spēju dalīja. Ja redzi mani dejojot, tā ir skaidra norāde - esmu pamatīgā pālī.
Gejiem vienmēr ir labākā draudzene - meitene.
- Stereotipisksi gejs: labākā draudzene ir meitene.
Gejiem patīk rozā.
- Nu man ir pāris krekli rozā un viens džemperis, bet kuram puisim tādi nav pēdējo gadu plūsmā?
Geji mīl Madonnu.
- Neatkārtošu, bet nu es tomēr esmu Šēras puika. (laikam vajadzētu nosarkt tagad, bet nu nesanāk).
Geji vienmēr ļoti žestikulē.
- Atkal jau atgriežamies pie sievišķīguma...
Geji ir vienmēr gatavi šopingot.
- Nu nevar būt tālāk no patiesības manā gadījumā. Pāris reizes gadā un tad arī vienā dienā visus svarīgos veikalus izskriet, ātri atlasīt to, kas iekritis acīs, uzmērīt, un nopirkt. ...un prom no tās burzmas. Paldies.
Geji ir labi pavāri.
- Es neesmu zemē metams virtuvē. Ja esi sekojis līdzi, zināsi - man ir svarīgi ko ēdu un tāpēc pievēršu tam uzmanību.
Geji vienmēr raud, kad ir saviļņoti.
- Neatceros, kas pēdējoreiz raudāju. Laikam neesmu bijis saviļņots...
Geji pavada ļoti daudz laika pie spoguļa un ir labākie gidi kosmētikas pasaulē.
- Kur, kur? Kādā tur pasaulē? Oh, tu domā tās ailes veikalos pilnas ar mazām tulbiņām dažādās krāsās un formās? Hmmm... Es parasti apjūku pie tik lielas izvēles vienuviet. Ne jau nu smukuma pēc tur stāv zinošas meitenes parasti, kas būs ar mieru tev izstāstīt un izskaidrot par to visu. ...kāmēr es stāvēšu maliņā un vienkārši māšu ar galviņu vai būšu ieurbies savā mobīlajā. Man ir mans pēcskūšanās krēms, sejas skrubis un sejas krēms, bet tas ir arī viss, kas dabūs pieeju manai sejai.
Geji ir apsēsti ar savu ķermeni un cenšas to pilnveidot pēc iespējas perfektāku (attiecīgai modes plūsmai atbilstošu).
- Es laikam esmu nedaudz par slinku (pamatīgi), jo nevaru sevi piespiest apmeklēt svaru zāli. ...bet tad atkal varu paslēpties aiz šī stereotipa, jo, redz, tagad modē tādi kārāki puikas ar dabīgi nekačātiem muskuļiem. Nu esmu es tievs, bet pagaidām esmu mierā ar savu ķermeni un tas ir svarīgi. Vaksācijas un solārijus lūdzu nepiedāvāt.
Geji parasti strādā profesijās, kas tradicionāli tiek uzskatītas par sievišķīgām - frizieri, kosmetologi, floristi, pasākumu organizatori...
- Vai pavārs ir sievišķīga profesija?
Geji nedzer alu, bet dod priekšroku vīnam, sidram, kokteiļiem.
- Pilnīgs gejs, nekādu protestu.
Geji ir zinoši mākslā.
- ...gribētu būt. Ļoti gribētu.


...ir kādi no pazīstamākajiem stereotipiem, ko esmu piemirsis?

5 komentāri:

  1. Še tev vēl pieci:

    Geji sauļojās pludmalē kaili.
    Geji nav orientēti uz ilgstošām attiecībām.
    Geji žestikulējot bieži mēdz turēt mazo pirkstiņu pie lūpu kaktiņa.
    Gejiem ausīs ir auskari un viņi krāso matus.
    Geji fano par "Sex and the City".

    AtbildētDzēst
  2. ak dievs, esmu hetero :D
    u.

    AtbildētDzēst
  3. Pēc Tevis uzstādītajām tēzēm, Dustam atbildot, nāktos secināt, ka ir nevis gejs (to nemaz necenšos gan noliegt), bet gan ir īstākais naturālis, kurš tēlo geju (diez kāpēc? :D)
    Ta nu es arī izpaudīšos Tavā vietnē! :)

    > sievišķīgs? domāju, ka nē, bet no malas jau labāk redzams!
    > Sekss? mjā! patīkama nodarbe!
    > Uzmanības centrā? Noteikti NĒ!
    > Mammas puika? A, kas ir mamma? Sanāk, ka nē! :D
    > Spīguļi? Fuj!
    > Sports? Mjā! Gana lielās devās, labsajūtai!
    > Mode? Valkāju ērtas lietas, nav svarīgi ir brends vai nav!
    > Tehnika? No Problem! Puika no laukiem tak! :D
    > Drāmīga kuce? Vienmēr saku, ko domāju, ja kādam tas nepatīk, nu, tad tam kādam tas nepatīk! :D
    > Dejošana? Lūk, lūk! Pat valsi neprotu, bet ļoti ar to nelepojos!
    > Draudzene-meitene! Nē! Man ir divi labākie draugi jau no Tehnikuma (LMZTK)laikiem un viņi nav geji!
    > Rozā? Daži apģērba gabali ir rozā, kaut kur dziļi skapī! :D
    > Madonna? Te nu jāsaka, ka nē! Ir lietiņas, kas ir tiešām skanīgas, bet kopumā, tomēr, nē! Man favorīts ir grupa Arch Enemy, ko daudzi nez kāpēc uztver ar tādu kā pārsteigumu!
    > Žesti? Es vispār maz runāju, kur nu vēl žesti!?
    > Šopings? Nē!
    > Pavāri? Saka, ka soļanka man sanāk! :D
    > Asaras? Nav tā īsti pagadījies neviens to vērts! :)
    > Spogulis/ kosmētika? Sevi cienošam cilvēkam sevi ir jākopj, bet nepārspīlēsim! Padziļināta interese par to visu nav!
    > Ķermenis? Vienmēr kārtībā, protams, sekoju tam līdz, bet savai labsajūtai, ne kādam citam!
    > Profesija? Kā domā, ko Dusts dara ar savu Finanšu un kredītu speciālista diplomu? Noteikti neuzminēsi! :D
    > Alko? Pēc situācijas! Nevaru lielīties kā liels alkoholisko dzērienu patērētājs, bet alus noteikti nav saraksta lejasgalā!
    > Māksla? ...gribētu būt. Ļoti gribētu.

    AtbildētDzēst
  4. Hmm ja neskatās uz to, ka dažreiz arī paklausos Madonnu un īpaši nepatīk alus, un parastas lietas, lai izskatītos normāli -- neesmu stereotipisks.

    AtbildētDzēst
  5. GEJIEM GARŠO (!!!) ALUS! :D

    AtbildētDzēst