Tu, viņš un viņa cigarete...


Vakar sēdēju friziera krēslā un pie sevis domāju - diez vai es varētu būt kopā ar aktīvu smēķētāju? Tādas domas uznāca, jo katru reizi kā frizierpuikas roka kāda iemesla dēļ tuvojās sejai, to pavadīja šis spēcīgais tabakas aromāts. Tāda sajūta, ka viņa āda bija piesūkusies ar tabakas smaku...

Jā, es nesmēķēju (kā jau, iespējams, to būsi nojautis). Mana labākā draudzene smēķē kā skurstenis, bet tad atkal - es jau ar viņu neguļu. ...un arī viņas ādu ostīt nesanāk.

Tagad pārdomājot, jāatskārst - esmu "deitojis" dažus smēķētājus, bet tas nav novedis pie nekā sakarīga. Šaubos vai viņu smēķēšana bijusi tam par iemeslu vai kas cits, bet nu tā nu tas ir sanācis. Diez vai ir iespējams pierast pie tās smakas uz regulāras bāzes? Kopdzīvi trijatā domājot? Tevi, viņu un viņa cigareti?

Kā tu domā - vai smēķēšana var būt par iemeslu kāpēc attiecības neizdodas? It kā jau netikums ne tik nozīmīgs (tu vari smēķēt ārā, kožļenes kožļāt, utt), bet tai pat laikā - vienmēr tomēr būs kāds sīkums, kas atgādinās par to (viņa nervozīgums pirms kārtējās, pēcsexa pazušana, lai uzvilktu vienu..., utt).

Meitene ar ko kopā dalu dzīvokli, stāstīja, ka iepriekšējais džeks pat nenojauta, ka viņa smēķē. ...līdz abi izdomāja doties ilgākā atvaļinājumā kopā. :P Ikdienā viņa uzvilka dūmu vai divus darba laikā, tad pārnākot mājās - arī pāris, bet spējusi nesmēķēt vīkendos, ko pavadījusi pie džeka. Pieradums nodeva, kad jāpavada ilgāks laiks kopā... Viņiem neizdevās to apvienot.

...kādam no jums tas ir izdevies?



P.S. būtu interesanti dzirdēt kā to redz smēķētājs?

2 komentāri:

  1. Nu es ar smēķētāju nekad neko neveidotu kopā...

    AtbildētDzēst
  2. Arī man bija tāda pat nostāja, ka dzīvot kopā ar smēķētāju nevarēšu, līdz brīdim, kad satiku savu puisi ko patiesi esmu iemīlējis, un nedomāju, ka tas ir iemesls lai pārtrauktu attiecības.Mēs taču mīlam cilvēkus ar visām viņu vājībām.Ja patiesi viņus mīlam.
    Un pienāk viens brīdis, kad tu aptver, ka tev patīk, kā smaržo viņa rokas, kā viņš krākuļo tev pie auss(patlaban iet process :)) un tev ir iemesls viņu iedunkāt.
    Ja man būtu jāizvēlas būt vienam , vai ar viņu un viņa cigareti, es izvēlos otro.

    AtbildētDzēst