Mazais bebrīts :P


-Esi dzirdējis Baby, ko tas sīkais puika dzied?
-Droši, ka esmu, bet tagad, ja būtu jādzied, stabili zinu, ka neko tas nosaukums man neizsaka.
-Pabīdies, uzlikšu!

Pavisam nevainīga saruna ar draudzeni pāris dienas atpakaļ. ...kas beidzās ar sasodītu tās dziesmas drillēšanu un parodēšanu visas dienas garumā. Nu lipīgs moments, kas izkonkurēja visus tos Eirovīzijas meldiņus (un pārējos top hitus radio, youtubē vai diskos) šai vīkendā un vēl vakar spēja sagādāt nožēlas pilnu skatienu viņas boyfrienda acīs, kad mēs akapellā vilkām: "Baby, baby, baby, ūūū..."

Kādi 13 - 14 gadi tam puikam, pareizi? Pieļauju, ka visas meitenes līdz 14 jau ir izkusušas un pārējās pamatīgi dabū apdomāt savus līdzšinējos favorītus. ...bet, mūs jau neinteresē, ko domā meitenes. Mūs interesē vai tik beigās neizrādīsies, ka viņš ir gejs (pieļauju, ka ne tikai daži puiši par to cerībā sakrusto pirkstus un līdzšinējā pieredze pasaulē pierādījusi - daži izrādās ir arī)? Un tad tik vien atliktu skaitīt dienas līdz viņa pilngadībai. :D

Bet ja tā nopietni: kā tu domā, kas tur ir tas lipīgais tai dziesmā: saldi sērīgais meldiņš, vienkāršie vārdi, saldā sejiņa vai tieši pretēji - dziesmas radītais iespaids - puisis zin, ko grib un skaidri iet pa nosprausto taku, līdz sasniedz izvēlēto (vai sasit galvu pret sienu, bet nu ne šinī dziesmā :D)?

Nu nav ko tur noliegt, salda sejiņa ir pluss, bet tai pat laikā - nu kuram gan nepatīk čalis, kas zin savu mērķi un ir nedaudz neatlaidīgs? Hmmm... Laikam jau esmu pārāk noguris no "esmu te, savaldzini mani" sejas un attieksmes, kas ir tik bieža visapkārt un mani pievilka tā pašpārliecinātā dziesmas ideja...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru