Geji tiešām tikai pliki sauļojas?


Saņēmu epastu no Arņa (vai kāda, kas sevi tā sauc) ar cita starpā arī jautājumu, kas man šķita pavisam dīvains savas vienkāršības dēļ: vai tas, ka esi gejs nozīmē, ka tev jāsauļojas plikam?

Nu... labi, varbūt tas nodarbina arī kāda cita prātu, tāpēc atbilde Arnim tepat - visiem redzami (ceru, ka neapvainosies, Arni).

Protams, ka atbilde ir mirgojošs un kliedzošs: NĒĒĒ!

Mans personīgais uzskats ir, ka mani pat ar fizisku varu diez vai piespiestu sauļoties kailam. ...nu labi, izņēmums varētu būt tad, ja tas, kas gribētu mani piespiest, būtu tā vērts. ...tad varbūt. Bet tikai tad. Visādi citādi - peldbikses vai šorti (šogad šķiet tie iegūst arvien lielāku popularitāti) ir neatņemams (noklusēts) palīgvārds tādiem vārdiem kā pludmale un sauļošanās. ...nu vismaz manā leksikonā.

Visam pa virsu - man šķiet daudz vairāk uzbudinoši (izklaidējoši) skatīties uz čaļiem pludmalē peldbiksēs vai šortos, kā plikiem. ...vairāk rosina fantāzijas. Nu ko padarīt, manuprāt, tas mazais neilona gabaliņš (vai tā pagarinātā versija šortos) tomēr ir viena sasodīti sexīga padarīšana uz ko vērts pamielot acis. :P

Ir džeki, kas tev labāk pratīs atbildēt uz iespējami pozitīviem aspektiem kāpēc viņiem patīk sauļoties kailiem (atliek vien pagaidīt līdz Windauboy izlasīs šo ieraxtu), bet esmu vairāk kā drošs, ka šie aspekti nav saistīti ar to, ka viņi ir geji. Tāpat kā vienam garšo kafija, cits neko labāku par tēju nevar iedomāties. Kas garšo tev - nu tikai tev zināms labāk.


P.S. un papildus tam visam nedrīkst aizmirst arī par vienu - sauļojoties kailam daudz grūtāk apslēpt uzbudinājumu, ja nu rodas tam iemesls (un tici man - labā pludmalē tādu ir cik uziet) :D ...un cik ilgi tu varēsi tur uz vēdera gulēt tai saulē, ja nu šis uzbudinājuma iemesls nedomā iet prom kādu laiciņu??? :D :D

1 komentārs:

  1. Windauboy patīk sauļoties un peldēties kailam, protams, ne jau tāpēc, ka viņš ir gejs! Bet par pozitīvajiem un negatīvajiem aspektiem, lūdzu, prasīt krustmātei!

    AtbildētDzēst