Esi izmantojis savu sexīgumu?


Vai tu esi izmantojis savu sexīgumu labuma gūšanai? Nē, es nedomāju tos gadījumus, kad tiec pie naudas pretī dodot sexu, bet gan to meitenēm piedēvēto koķetīgumu, kas atver durvis vai sagādā pretimnākšanu kādā dzīves situācijā, kur sex nav iejaukts, bet tavs sexīgums gan.

Uzskrēju netā virsū šiem bilžukiem un aizmaldījos atmiņās, meklējot gadījumus, kad esmu kādu tā "izmantojis". Būšu godīgs - kur tas laiks kopš esmu apjautis - neesmu no neglītajiem un zinu, ka ir krietni daudz puišu, kuriem patīku. Bet vispārīgi runājot, man nedaudz kauns tā atklāti savu izskatu izmantot. ...taču tas nenozīmē, ka neesmu to darījis.

Laikam lielākais no nedarbiem bijis, kad Spānijā nodzīvoju 2 nedēļas pie čaļa, kuram dikti patiku... Sex gan mums nebija un tas bija skaidri norunāts jau sākumā un viņš pat necentās. ...nu labi, bija brīži, kad centās, bet nu tā arī palika nabags, cenšoties. Toties es ieguvu bezmaxas pajumti un gidu 2 nedēļu garumā. :P

Tu esi kādu izmantojis, zinot, ka simpatizē viņam?

1 komentārs:

  1. Godīgi sakot, tā man ir sanācis tikai ar pretējo dzimumu darbā un skolā, kad esmu ļāvis viņai izdarīt kaut ko manā vietā, piemēram, uzrakstījusi referātu. Puisi gan vēl nav izdevies izmantot. :D

    Focus

    AtbildētDzēst