Mans boss un es


Tie, kas to vēl nezin: pēdējās dienās mani sācis nomocīt nopietns jautājums: ko darīt, ja tavs boss liekas pievilcīgs un tu labprāt gribētu "izpētīt" iespējas vairāk?

Jā, tieši tā: pēdējās nedēļas laikā mans tiešais boss ir atvaļinājumā un tāpēc ir nācies sastrādāties ar viņa tiešo bosu. Un, lai arī vēl joprojām neesmu īsti pārliecināts ka viņš tiešām ir gejs (protams man ir aizdomas, kas radušās vadoties no sarunu tematiem, ģērbšanās stila un iekšējās sajūtas, ko laikam citi dēvē par radaru, kas, kā jau zināms, man ir salūzis. Bet vienmēr jau pastāv iespēja, ka es pārspīlēti uztveru un pārtulkoju pavisam vienkāršas lietas signālos un daru to veidā, kā uzskatu par vēlamu, nevis pareizu) nenoliegšu, ka esmu aizdomājies par to, kā tas varētu būt - būt kopā ar viņu...
Un galvā maisās visas tās domas par to, kā sarunu padarīt vairāk slidenu (tai pat laikā īpaši neblamējot sevi, ja nu...) un izpētīt ko tālāk...

...vai es tiešām varētu būt pārpratis vienkāršas čomiskas attiecības, papliķējumu uz pleca un kādu izteiktu piezīmi? ...un tad vēl galvu maisa visa tā bosa-padotā šarāde.

Kad to rāda filmās, liekas - nu gan jau es noteikti zinātu kā pieņemt to pareizo lēmumu, bet, kad pienāk realitāte un ir tik daudz neskaidrību un šaubu... Brīdī, kad galvā jau uzvarējusi ideja par - neesi muļķis un neiesaisties, viņš smejoties pasaka vai izdara ko tādu, kas liek atkal iztulkot visu to, kā veidu, ko es pats darītu, lai... ...iepazītos.

Lai nu kā, centīšos būt objektīvs (cik nu daudz tas iespējams) un ar vēsu galvu. Mans tiešais priekšnieks jau rīt ir atpakaļ no sava atvaļinājuma un domāju, tas var ieviest kādu papildus skaidrību - nebūs vairs iemesla tik bieži saskrieties vai runāt...

turpinājums sekos...

2 komentāri:

  1. Daniēls paņem savu gejdaru un ar visu spēku sviež to pret sienu un, kad tas sasniedzis atkal grīdu, uzlec tam virsū un bradā bez žēlastības!

    Viņš ne tikai izrādījās laimīgi precējies un ar bērniem, bet arī jautrs cilvēks, kas dala komentus un jokus pa labi un pa kreisi, uzsmaidot visiem, kam nav slinkums uzsmaidīt...

    Kāds zin gejdaru izgāstuvi? man viens izsviešams te mētājas.

    AtbildētDzēst
  2. Un tu to uzzinaaji pirms vai peec tam, kad biji nokluvis vina gultaa? ;)

    Tavs updeits manii izraisija pamatiigu smieklu leekmi. Kgan, kad pasham kas taads gadaas, smiekli nenaak. Pazvani mozaikai, dzirdeeju, ka shie plaano uzsaakt gejdaru recycling and finetuning servisu (nu nekaadi nevareeju izdomaat, kaa to iztulkot latviski :p ) .

    AtbildētDzēst