Kā īsināt laiku lidmašīnā?


Jau atkal par lidošanu. Bet šoreiz - par stjuartiem.

Kāds draugs, kurš strādā par stjuartu, reiz stāstīja, ka apmēram 90% no visiem puišiem, kas strādā kā stjuarti ir geji. 90% procenti. (!) Tiesa vai nē, nav sanācis pārbaudīt, bet kopš to zinu, es esmu pieķēris sevi neapzināti spēlējot tādu smieklīgu spēlīti cenšoties uzminēt vai stjuarts ir aktīvs, pasīvs uni vai: nepavisam gejs. Jā, zinu, izklausās stulbi, bet, pamēģini pats un tu redzēsi cik daudz interesantāks sanāks lidojums. ...vai vismaz daļa no tā: nejauši acu skatieni, kad viņš paiet garām pa eju; nejauša pieskaršanās viņa rokai, kad viņš tevi apkalpo; kārtējais jautājums, ko uzdod tieši viņam... :D nemaz nesmejies: es zinu - esmu caur un caur gejs un to izbaudu!

Turpinot tēmu, vai zini, ka stjuarta profesija ir viena no nedaudzām, kur tiešām var veiksmīgi noskatīt un "saorganizēt" sexu? Ja ne lidmašīnā garajos pārlidojumos (kā to rāda filmās), tad uz zemes gan. Tas bija veids kā es iepazinos ar "savu" stjuartu, ar kuru satiekos, katru reizi, kad sanāk būt Londonā. ...ja mums abiem sanāk vienlaicīgi būt Londonā.

Jā, viņš bija stjuarts lidmašīnā, ar kuru lidoju uz Londonu un mēs nejauši sākām sarunu. Tagad, skatoties atpakaļ, pieļauju, ka tas pat bija viņš, kas sāka sarunu un uzsmaidīja...

Lai nu kā, es sāku par ko citu: nu jā, šis puisis, kas tagad strādā Virgin (tātad lielie, garie pārlidojumi, seksīgā uniforma un Virgin stjuartus pavadošā slava) mājās ir ierīkojis tādu akvārija "burku", kurā krāj visus iegūtos kontaktus, ko ieguvis pārlidojumos. Tur ir saburzīti nelieli rūtiņu papīrīši ar telefonu, laba papīra vizītkartes, salvetes ar vārdu un telefonu, avīžu malu izplēsumi ar smaidiņu un aicinājumu satikties, lai pateiktos par labo servisu lidojumā utt.

Ko tik cilvēki nedara, vai ne? Pats smieklīgākais gan esot, kad kārtējo šādu kontaktu viņam nodod kolēģi lidmašīnā, ar nelielu smīniņu uz lūpām: pasažieris, ārā kāpjot, lūdza tev to nodot!



Tagad es saprotu kāpēc stjuarta profesiju iekāro tik daudzi. :P

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru