Iepazīstieties, mani draugi...


Ļaujiet man jūs iepazīstināt - mani 3 draugi: LongislandIceTea, Mojito un viens no dvīņiem DžeksKola vai BakardiKola (un tieši šādā secībā). Uzticami, nekad negaužas un vienmēr ir gatavi labai kompānijai. Viņus nekad neuztrauc kā es izskatos, viņiem nav īsti svarīgi, kas ir ar mani noticis pa dienu un pats svarīgākais - tie nekad nesprediķo.

Jau kādu laiku esmu ārā no aprites, kur Longisland sastāvdaļas ir neatņemama sastāvdaļa ledusskapī un to pietiekamība tiek uzraudzīta tāpat kā brokastu mušļa, piena un maizes esamība (ohh, kas par atmiņām), bet tas nenozīmē, ka esmu aizmirsis par saviem draugiem. Bet ļauj iepazīstināt ar katru sīkāk (un pāris labu faktu zināt nekad nav par daudz) :P

Long Island Ledus tēja - dzimusi 70tajos un vārdu ieguvusi pateicoties amīšu pilsētas NY lielākai salai. Lai arī nesatur ne grama tējas, tiek uzskatīts, ka pareizi pagatavota "tēja" ir ļoti līdzīga garšas ziņā. Neatņemama top 5 viešņa visās sevi cienošās pārtjās un regulāri parādās arī TV. Un tā kā es esmu tēju puika...


Mojito - oriģināls, piparmētru un vienmēr atsvaidzinošs. Vispazīstamākais puisis no baltā ruma kokteiļu ģimenes. VIP katrā kārtīgā pārtijā. Kubietis pēc izcelsmes un ar pamatīgu ģimenes vēsturi.


DžeksKola - jaunienācējs draugu pulciņā no amīšu zemes, kur ir ļoti populārs. mans paziņa nesen izteica perfektu komplimentu šim dzērienam: vislabākais, ko var dabūt visur pasaulē, pat, ja nezini ne vārda vietējā valodā - DžeksKola zina visi.


BakardiCola - nu jau nedaudz novalkāts, bet tik un tā uzticams draugs. Nedaudz gejs. Nedaudz salds. Bet ar raksturu.


Protams: pārmērīga alkohola lietošana var izraisīt nevēlamas sekas un farmācijas kompāniju peļņas pieaugumu, bet par to nākošreiz... :P

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru