Viss tomēr notiek galvā!


Ja es būtu Oprah, varētu teikt, ka mani šodien pārņēma pārsteidzošs AHĀ atklāsmes moments. Bet ja godīgi - pats esmu pārsteigts, ka neiedomājos par to ātrāk. ...nu labi, pareizāk teikt: neatzinu sev pašam. Par ko atklāsme jautāsi? Par sexu protams. Nē, īstenībā par to kā mēs izbaudām sexu. Redzi, mēs visi zinām, ka sexa kvalitāte ir tieši atkarīga no savstarpējas pievilcības, izmēra, ātruma, ieguldītā spēka un zināmā mērā - arī anatomiskām zināšanām un veiklības, minētās zināšanas pielietojot praxē. Visas tās saliekot kopā pareizajās proporcijās sanāk krietni labs sex. Bet tas vēl nav viss. Tas, kam es nebiju pievērsis apzināti apdomātu uzmanību, nu vismaz līdz šodienai - izdomas jeb sexa uztvere katra indivīda galvā un tā atstātā iespaida uz visiem iepriekšminētajiem faktoriem un pat to kopmaisījumu.



Tas uz ko es tēmēju ir - izdoma un tās radītais efekts mūsu smadzenēs darbojas tieši tāpat kā džokera kārts kāršu spēlē: ja pareizi pielietota, tai ir iespējas aizstāt trūkstošo komponentu dalījumā vai tieši pretēji: uzlabot esošo dalījumu krietni spēcīgākam iespaidam.

...vai es esmu vienīgais, kuram radusies pamatīga "apetīte" ieslīgstot kaut vai tikai nelielā detalizējumā ar iespējamo partneri par to kas tieši kuram sexā patīk un ko katrs no mums īsti vēlas? Vai es tiešām esmu vienīgais, kuram šāda apspriešana radījusi vēlmi satikties pēc iespējas ātrāk un satiekoties, pārņēmusi virsroku visā procesā un tā izbaudīšanā? Ja tā, tad man tiešām žēl kā tu esi dzīvojis (lasi - sexojis) līdz šim, bet ja nē - nu tad tu droši, ka saproti par ko es te atklāsmē smaidu.

...kāpēc par to tieši šodien aizdomājos? Uzgāju sena paziņas epastu, ilgi nečekotā pasta kastītē. Izrādās viņš bija noilgojies un centies atkal uzņemt kontaktu, izmantojot replay kādai vēstulei, kuru nosūtīju mums abiem plānojot satikšanos paen atpakaļ. ...mūsu "role play" satikšanos. Vienīgais, ko viņš bija pieraxtījis bija: "Nevaru beigt raut kulakā atceroties šo. Atkārtojam?"

Nāksies pagaidīt... Bet vēlāk - kāpēc nē.

==========

Tikai lai dotu piemēru minētai teorijai un tai sekojošajām pārdomām (un tikai tāpēc) :D , te ir texts, kurš atradās zem viņa 2 teikumiem.

Labi, kā gribēji - te ir mans ierosinājums: (tad un tai) dienā tualete (tai un tai publiskā iestādē) aiz viņu 3. stāva kafejnīcas. Tu gaidīsi pie mājas ārējās ieejas ģērbies šortos, t-kreklā un iešļucenēs. Textošu, kad esmu tuvu. Ieraugot mani tuvojamies, tu dosies iekšā un, man sekojot dažus soļus aiz muguras, bez runāšanas un ilgas čammāšanās, dosies uz minēto tualeti. Neaizslēdz durvis. Tās atverot es redzēšu tevi uz ceļiem un bez krekla. Kamēr noslēdzu durvis, tavs uzdevums ir novilkt manus šortus un bez kavēšanās sākt sūkāt. Kamēr uzrullēju prezi, tu tiksi vaļā no saviem šortiem un atbalstoties pret izlietni skatīsies spogulī. Tevis paša labad, ceru, ka zini ka jābūt klusam. Kad būšu tuvu, nogrūdīšu tevi uz ceļiem un beigšu uz sejas. Tūlīt pēc tam, jau grasoties iet prom, tu mani aizturi un kā atriebjoties, nogrūd mani uz ceļiem un beidz man uz sejas. Pirms ej projām, pagaidi 5 minūtes pēc tam, kad esmu aizgājis.

==========

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru