Pārprasts vai tiešām iedomīgs?


Sex bija labs. Tiešām labs. Pat atvērtā loga apkaunojums, kurš uzradās, kad ievērojām, ka tas nav aizvērts, pirms kļuvām krietni vokāli, to sajūtu daudz nemazināja. ...tie ir viņa kaimiņi, nospriedu. :P Bet atpakaļ pie stāsta.

Beidzis dušoties, jau grasos doties prom. Viņš laiski atkritis sava tv priekšā uz dīvāna nevērīgi dala savu uzmanību starp tv un mani, man parādoties durvīs. Rokas mājiens atvadoties un saku ko līdzīgu: ceru, ka izbaudīji manu kompāniju. Uz ko viņš gandrīz nīgri atbildēja: negrasos barot tavu ego, tu skaidri zini, ka sex bija labs. Un tāds sexīgs smīns sejā.

Ally McBeal moments - it kā mūzika pēkšņi tiek aprauta backgroundā un es nesaprotu, kas noticis. Ātri patteicu - atā, apgriezos uz papēža un nozudu tumsā.

Bet iekšēji kaut kas urda. Tiešām esmu tik iedomīgs, kuram vajag atkal un atkal dzirdēt, ka esmu labs? Ego? Tiešām? Es zinu, ko gribu un dažreiz tas varbūt izvēršas kā pārprasts nekaunīgums, bet visi mēs zinām - ja tu neej pēc tā ko gribi, neviens neko tev nedos. Vai tiešām ir slikti būt tam, kurš sper to pirmo soli? Ja tā, tad vai tas, no citu skatu punkta, var tikt interpretēts kā iedomīgums un varenības izrādīšana?

Hmmm, bet varbūt tomēr? Skaidri apzinos, ka neesmu zemē metams. Bet kā zināt, kad šī apziņa pārtapusi par iedomību ar līmeni: kāju pret zemi - es esmu labs!

5 komentāri:

  1. Njā, rodas jautājums, vai sex ir svarīgs tikai tā mazā teikumiņa dēļ, kas seko pēc tam?

    AtbildētDzēst
  2. nu man domāt, ka kamēr tu vienkārši zini, ka esi labs un ar to nelielies un neuzsver, tikmēr ir ok..
    jo - tici man, atradīsies daudz tādi, kas tevi par labu neuzskatīs.. un ne jau tādēļ, ka viņi neko nesaprot, bet tādēļ, ka visiem labs nebūsi ;) neviens nav ideāls, un tā tik vēl trūka...
    u.

    AtbildētDzēst
  3. sex nav svarīgs jautājumu dēļ, kas seko, bet jautājums ir: tad, kad tu nolem nedaudz ieslīgt pieklājībās kā "priex iepazīties" vai "ceru, ka izbaudīji", vai atbilde, kas nav apburoši uzbrūkoša, ir daudz prasīts?

    AtbildētDzēst
  4. Pieklājība, protams, ir ar augstu vērtību manās acīs, bet var manīt, ka Tu gribēji dzirdēt to, ka esi labs. Tikai manas domas, bet iespējams, viņš to redzēja vai juta, tādēļ deva tādu atbildi, kādu saņēmi.

    AtbildētDzēst