Tās zeķes, tās zeķes...


Tagad iedomājies situāciju - tev nupat kā bijis sex. Tu jau esi atguvies no tā (ja nu tur ir no kā atgūties), velies ārā no gultas un palēnām sāc ģērbties, lai dotos prom (nu man pazīstamāks ir šāds scenārijs, tāpēc arī tev, lai izprastu šo situāciju būs vien jāiedomājas tas pats).

Vai pastāv kāda īpaša kārtība kā tu ģērbies? Zinu, jautājums dīvains, bet tam ir ideja apakšā. Padomā!

Pēdējā laikā esmu piefiksējis vienu interesanti dīvainu lietu: pēc sexa, kad ģērbjos, zeķes cenšos uzvilkt tikai, kad bikses jau ir uzvilktas. Kāpēc? Es pie sevis uzskatu, ka nevar būt nekas vēl tizlāks uz pasaules kā puisis apakšbiksēs un melnās zeķēs (ar spalvainām kājām pa vidu abiem minētajiem).

Nu tracina mani tāds skats. Nē, īstenībā pat iznīcina pēdējās uzbudinātības paliekas. Ne tikai pirms sexa (skaidri saprotams), bet arī pēc! Pēc - tajā ziņā, ka sākas domas - drausmas cik tomēr pretīgi viņš izskatās tā... (un kuram gan gribās būt pārgulējušam ar izskatā pretīgu tipu, pareizi?) Un ja šādas domas sākas man, tad kur ir garantija, ka to pašu nedomā arī viņš?

...protams, tas viss neuztrauc, ja sex ir bijis drausmīgs un tu jau skaidri zini, ka nekad nekāds atkārtojums ar viņu nebūs (pašsaprotami - tad tu ģērbies tik ātri un nevērīgi cik vien vari - galvenais ir tikt prom), bet, ja nu sex ir bijis labs un tu vēlies atkārtojumu? Vai arī viņš ir pazīstams ar kādu no maniem nākošajiem un dalās iespaidos par mani esot melnās zeķēs, bez biksēm...?



P.S. Nu jā - melnas zeķes un uzbudinājums man vienā teikumā kopā neiet...

2 komentāri:

  1. NU, tas jau ir sen zināms fakts: apakšveļa un zeķes, bez biksēm kopā neiet! Ja cilvēks to nesaprot, tad viņš nav apveltīts ar diez ko izsmalcinātu gaumi!

    AtbildētDzēst
  2. he. zeķes pirmās novelkas un pēdējās uzvelkas.. iespējams ar tādēļ, ka ar plikām kājām stigāt ir foršāk..

    AtbildētDzēst