...kāpēc?


Nu labi, jāatzīstas - man beidzot ir nepieciešama tava palīdzība. Jup. Tieši tā. Tava palīdzība.

Redzi, šī ir mana mazā ieraxtu kladīte, ko es papildinu ar to, kas notek ar mani vai man apkārt, lietām, kas man interesantas un šķiet pieminēšanas vērtas un kā jau minēju - es to nedaru citiem - bet pats sev. Ir daudz vieglāk izstāstīt ko svarīgu vai vienkārši prātu nodarbinošu kādam bez sejas, kā tad, kad tevī raugās tās 2 acis, kas zin tavu pagātni un noteikti būs klāt arī nākotnē. Es izrunājos jau arī tām 2 acīm man pretī, bet šī kladīte, lielā mērā, ir kā domu sakārtošana pirms tam. Nu bet tu to jau zini tik un tā.

Lai nu kā, atpakaļ pie tēmas: katru reizi, kad ieskatos statistikas datos par un ap šo kladīti - atskārstu, ka tai ir pamatīgs lasītāju pulks, kas lasa, pārlasa un nāk atkal iečekot kas jauns. Gribi vai nē - man rodas tāds ķecerīgs jautājums:

Kāpēc man tas ir tik svarīgi? Nezinot atbildi uz to dažreiz pieķeru sevi pie domas cenšoties izpatikt kādam (atrast kādu superīgāku čali jaukākās biksiņās fotoieraxtam vai stundām ilgi sēdēt pie youtube, sērfojot un meklējot to perfekto video, utt.) kaut arī īstenībā tas varbūt pat nav tik svarīgi... Zini kā ir, kad esi pirmajā randiņā, kur tas čalis tev nedaudz patīk, bet tev nav ne mazākās idejas par to, kas viņam īsti patīk vai nē un tu sāc nedaudz pietēlot, uzprišināt spalvas, utt., zaudējot savu īsto ES, kas droši vien ir tas pats svarīgākais tavs bonuss...

Zinu, ka tas prasa laiku un enerģiju tev kaut ko uzklikšķināt, bet man tiešām daudz nozīmētu, ja tu saņemtos un uzklikšķinātu man pāris rindiņas par to - kāpēc? Manu e-pasta adresi atradīsi apakšā labajai malai...

:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru