O-ou


Ir vecs joks ar jautājumu: Ko darīt, kad reālā dzīvē atpazīsti sexīgu puisi no Grindr, iepērkoties veikalā?

...un tad ir realitāte ar puisi, ko ignorē iekš Grindr, bet kurš tevi atpazīst, iepērkoties veikalā.



...jeb manā realitātē tas ir pavisam nesens vakars "tikai ar ielūgumiem", striktu dreskodu, uzkodām un garlaicīgiem pieklājības čatiem. Un tie ir extra garlaicīgi, kad esi tas, kurš zem "+1", jo neatpazīsti nevienu no tiem, kurus vajag atpazīt un padarīšanu nedara vieglāku mana slinkošana, kad skolā mācīja Prada vai Ceturkšņa Investīciju Atdeves valodas. Bet alkohols un uzkodas ir par brīvu, so...

Viss notika pēc plāna - mana plāna (ierasties pieklājīgi kavējot, pavicot apkārt atrādoties, aplaudējot un pieklājīgi nozūdot), līdz brīdim, kad mans, garlaicīgi apkārt klejojošais, skats nejauši piefiksēja kaut kur redzētu seju ierodamies pasākumā pamatīgi novēloti. ...seju, kuru tu nobloķēji iekš Grindr, jo tā kļuva pārāk "uzmācīga" (sex bija labs, bet tas arī bija viss un mēs neiedziļināsimies detaļās, jo tādu tur nav).

Jā, pareizi: O-ou! Labi, sākas gaidītais priekšnesums un resnā meitene tiešām cenšas, cepuri nost. ...bet viņai (maitai) ir jāietur pauze, jo, redz, nevarot dziedāt stundu no vietas (mūsdienu mākslinieki!). Un tās ir droši, ka 20-30 minūtes, kuras man tiešām tagad nevajag, jo "varbūt, ka nepamana..." un man tikai jāiztur līdz tai otrai priekšnesuma daļai. ...bet zinot manu veiksmi: Yeah, I'm stuck!

Liels malks vīna un: "Turpini māt ar galvu un smaidīt, bet te ir viens puisis, ar kuru pārgulēju un tad nobloķēju. ...viņš mani ir pamanījis un pieļauju, ka drīz nāksies sveicināties, jo viņš sācis rotēt mums apkārt un aizdomīgi smaidīt. Help!" Es zinu, ka ar šo teikumu pilnīgi iznīcināju visu savu pirmspasākuma runu par lielo izpalīdzēšanu, ko es daru, tai piedaloties kā minētais +1 un ko tik man par to vajadzēs pretī, bet ir brīži, kad labāk būt ar draugiem uz vienu roku. ...it īpaši, kad nav paredzams kā tas izvērtīsies.

Un ilgi nav jāgaida. Sveiki, sveiki un redzu neesi viena, mans vārds ir... (smaids no auss uz ausi manā virzienā un izstiepta roka sveicienam). Fuck, viņš izrādās ir liela klienta pārstāvis. Dubultais UPSsss. Vai es varu cerēt, ka man vairs nevajadzēs nākt uz šādiem pasākumiem? Laikam pat esmu drošs, ka mani līdzi neņems, bet pagaidām vēl tikai spiežu viņam roku un stāstu ko dzīvē daru es. Jā, tiešām konditors. Jā, tas, kurš tortes taisa. Jā, arī stāvīgās. ...ja labi grib. Diez cik ilgi palicis līdz tā resnā meitene izlems atkal sākt dziedāt?

Klau, man tukša glāze, vai tu varētu uzpildīt man ar to pašu? - un man tiek iespiesta rokās draudzenes glāze. Protama lieta, bija priex iepazīties (smaids), un dodos bāra virzienā, atpakaļ neskatoties. Pie bāra nesteidzīgi uzkavējoties, dodos atpakaļ ar dzērieniem, lai atrastu draudzeni jau čatojot ar citiem paziņām. Tfūuuu. ...un arī resnā meitene izdomājusi, ka ir pietiekami atpūtusies, lai varētu atsākt dziedāšanu, so that went well, right? Lieki teikt, ka ierosināju nozust krietni ātri pēc priekšnesuma - ko padarīsi, man nav īsti izstrādāts scenārijs kā uzvesties šādos gadījumos. :D

Un tagad tikai ceru, ka draugiem nav īsti laba atmiņa, lai to visu laiku atgādinātu pirms visiem pasākumiem, jautājot par puišu saraxtu ar kuriem esmu pārgulējis un tad nobloķējis... Bet ar manu veiksmi tas tik ātri nenoklusīs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru