Poppers


Hmmm... Vairs īsti neatceros kad tieši tas notika. Bija silts un valkāju šortus, tātad laikam jau pagājušā vasarā, bet tam īsti nav nozīmes, jo tik pat labi tas varēja notikt arī pāris nedēļas atpakaļ. Kāpēc par to atcerējos tagad? Sanāca dzirdēt kādu spriežam par "poppers" un tā ietekmi gan psiholoģiski, gan fiziski.


Esmu klāt, aiztekstoju viņam, ieiedams pa parādes durvīm. Perfekti, gaidu - viņa atbilde novibrēja manā telefonā burtiski sekundes vēlāk. Tuvojoties viņa durvīm pamanīju to mazo pudelīti noliktu uz kājslauķa. Tumšais stikls un pamatīgs plastmasas korķis tai virsū. Tieši kā bijām vienojušies. Pieliecoties un to paņemot, pieklauvēju vienreiz. Viens klauvējiens nozīmēja - esmu to paņēmis un atveru. Viņš tieši to pašu darīja otrpus durvīm tai pat brīdī. Dziļš iešņauciens vienā nāsī, otru turot ciet un tad tāpat otrā. ...un tu jūti pamatīgu siltumu skrienam galvā. Viss kā vienojāmies iepriekš - man, atverot neaizslēgtās durvis, nekavējoties sākām kaislīgi skūpstīties turpat viņa koridorā, rokām ejot nevaldāmi pār abu ķermeņiem. Es nezinu kas ir poppers sastāvā un godīgi sakot, mani tas neinteresē, bet tā radītais efekts liek justies mežonīgi dzīvnieciskam.

Varbūt tas bija kopīgi ar izdomātā scenārija uzbudinājumu, kuram tu briesti visu laiku, kopš idejas rašanās; scenārija veiksmīgo nostrādāšanu ar pilnīgi nepazīstamu čali (kurš tomēr atķeksē tavas ailītes pietiekamā daudzumā) vai vienkārši poppers spēcīgā ietekme, bet atceros šo nevaldāmo skūpstīšanos kā vienu no kaislīgākajām priekšspēlēm kāda man jebkad bijusi.

Mūsu rokas nekontrolēti vadījās pār abu ķermeņiem un atgāzušies pret sienu skūpstījāmies un izbaudījām viens otra ķermeņus it kā nebūtu rītdienas. Krekli burtiski nolidoja nost no mūsu augumiem un tu sajūti pazīstamo ķermeņa siltumu nākot no viņa krūtīm, kuras piespiestas cieši tavām drudžainā apskāvienā. Atkārtots iešņauciens un es sajūtu viņa lūpas ap savu krūts galiņa, kur mēle to kairina intensīvā ritmā. Pēc pamatīga brīža šādi viens otru iztaustot, viņš izraujas no apskāviena un burtiski steigšus bīda mani uz guļamistabu. Vēl viens iešņauciens un mēs atkrītam gultā, pirkstiem nekaunīgi plēšot vaļā jostas un pogas, kuras stāv ceļā, lai dabūtu nost abu šortus...

Ja viņa kaimiņi bija mājās, esmu tiešām izbrīnīts, ka netika izsaukta policija, jo mēs nespējām būt klusi. Poppers ietekmē tas dzīvnieks tevī kaut kā tiek atbrīvots un toreiz sajūta bija, ka esam džungļos. Spēcīgi elsodami un ar spermu nosmērēti atkritām viens otram blakus un burtiski bezelpā nolaidāmies atpakaļ uz zemes, sviedru un sexa smaržas pilnā guļamistabā.

Pierasts, ka poppers lieto tikai puisis, kurš ņem dupsī, jo tas atbrīvo muskuļus tai rajonā un samazina nepieciešamo laiku, lai viņš ātrāk iesaistītos pasākuma izbaudīšanā, bet personīgi nekad neesmu sapratis šādu egoismu, jo abiem esot vienādā līmenī pasākums vienmēr izvēršas daudz baudāmāks. It īpaši, beigšanas posmā...

...nu jā puisis turpina savu monologu par poppers, bet es smaidīdams esmu atmiņās uzgājis šo flašbaku un burtiski nedzirdu neko sev apkārt. Ha ha, nu jā, šī atmiņu uzplaiksnījuma iedvesmots nolēmu padalīties ar tevi šai stāstā.

Kāda ir tava attieksme pret poppers vai citiem līdzīgiem stimulantiem? Varbūt kāda pieredze, ar kuru vēlies padalīties?

2 komentāri:

  1. mana? garām...
    neesmu mēģinājis, un negribu, lai kādu brīvību tas sola.. kāpēc? viņš patiešām ir muskuļu atslābinātājs, nu tie dranķi, kas sastāvā.. un ja pārdozē, bet to robežu neviens mēs nezinam, kāda kuram, atslābst netikai dupsis, vai vēl kas - bet arī diafragma, kas nodrošina elpošanu, vai sirds muskulis... netā info var atrast...
    un labāk sekss patiess, kādu gribas un var, nevis vielu iespaidā radīts...
    plus - domāju - vai tāds diktam atslābināts dupsis jūt, kad rodas traumu risks..?
    p.s. tikai un vienīgi viss mans viedoklis..

    AtbildētDzēst
  2. Pieredze?
    Ooo, jā... diezgan līdzīgi kā tev, vienīgi es iepriekš nekad nabiju tādu mēģinājis, tāpēc sākumā izjutu satraukumu, kas notiek. Bet nu jā, .... viena no labākajām reizēm ko atminos :)

    AtbildētDzēst