Body shot


Sakarā ar plānotajiem notikumiem manā tuvākajā nākotnē, tā nu ir sanācis, ka esmu pārcēlies atpakaļ pie vecākiem "ciemā", kā man labpatīk saukt dzimto pilsēteli. Jā, mani nākošie mēneši būs interesanti, esot "Im the only gay in this village". ...vajadzība un palīdzība būs labāka kā pilsētā. Bet ne par to stāsts. Stāsts par "body shotiem".



Katru reizi māsai ciemojoties dzimtajās zemēs, vecāku bāriņš krietni papildinās ar vienas vai otras krāsas tekilu dažādās raudzēs. Arī ar to, kur čūskas un skorpioni mērcējas. Nebūdami lieli alkohola patērētāji, vecāki to visu vienkārši pabīda dziļāk bāriņā - ar domu - nu nav jau tā, ka nebūs nepieciešamības.

Jā, arī mana pārcelšanās uz bērnības kalniem ierindojas saraxtā, kad pavīd cerība šos krājumus patukšot - nu sen jau izzudusi pārliecība, ka dēls ir pieklājīgs puika. Arī attiecībā uz alkoholu... Lai nu kā - tas uzjundīja ļoti spēcīgu flašbaku par pēdējo rihtīgo reizi dzerot tekilu "pa īstam", no kura netieku vaļā, bet neceļas mēle īsti vecākiem to stāstīt, lai dabūtu ārā no sistēmas, so nāksies tev lasīt.

Tā nu sagadījās, ka bijām ieradušies vienā un tai pašā pārtijā. Viņš ar saviem draugiem, es, ar savu paziņu. Tu droši vien zini kāda ir sajūta, kad tev jācenšas notēlot iepazīšanās, lai liekus nebūtu jāstāsta kā iepazināties iepriekš. Abi neesam iesācēji šai spēlē. Savelkot stāstu īsumā, pēc krietna laika pārtijojot, viņš sekoja man uz tualeti, kur veiksmīgas sagadīšanās dēļ, bijām vienīgie. Kaislīga skūpstīšanās "veco laiku labā" noveda pie klusa čuksta man ausī - pēc 15 minūtēm gaidīšu tevi uz blakus krustojuma. Vai man jāsaka 2vreiz? Nē, pietiks visu vakaru siekaloties sexīgo atmiņu flašbakos par mūsu iepriekšējām tikšanās reizēm.

Melošu, ja teikšu ka atceros precīzi mūsu sarunu pa ceļam uz viņa dzīvokli, bet saruna ievirzījās par šotiem. Minēju, ka īsti neizprotu tekilas dzeršanas ideju, jo tajā nav nekā interesanta - sāls, citrons un tad vēl ne visai saldais alkohols - nu vienkārši sakot - B52 izkonkurē to visu vairākas reizes pa virsu pat bez tā šova elementa. Viņš tikai nosmīnēja, ka neesmu to pareizi dzēris un bravūrīgi apsolījās labot šo gadījumu.

Durvīm aizkrītot mēs nezaudējām laiku, bet gan drēbes. Tā vietā, lai stūrētu uz guļamistabu, atskārtu, ka esam dzīvojamā istabā un steigas nekur nav. No skapja tika izņemta pudele tekilas un šota glāzītes. Virtuvē sameklēts citrons un sāls. Tekilas burvība ir puiša ķermenī viņš teica, piepildot vienu no glāzītēm un laiski atgrūžot mani dīvānā. Ar mēli un lūpām skūpstot vēderu un krūtis viņš virzījās augstāk līdz mūsu lūpas satikās. Tavs uzdevums ir turēt šo, viņš teica ielikdams man rokā šotņu un pielikdams to man pie krūtīm - un šo turi zobos, viņš saka iebāzdams šķēlīti citrona man mutē. ...nu nedaudz kā piebāzta cūka ar ābolu mutē, nodomāju, bet ne jau es uzstādu noteikumus šobrīd. Nolaizīdams man vēderu ar mēli, viņš uzbēra sāli šurā strīpiņā, kas sākās no nabas uz augšu.

Ar pamatīgi ķecerīgu smaidu sejā viņš nosēdās man starp kājām un bez liekām ceremonijām sāka sūkāt. Pēc brīža, juzdams, ka ar savām darbībām ir sasniedzis zināmu līmeni, viņš pēkšņi pārstāja un strauji pabīdoties uz priekšu, ar mēli nolaizīja sāli, paķēra šotiņu no manas rokas un to izderot noliecās pie manām lūpām un citrona, kurā iekožoties arī manā mutē ielija tā rūktā sula, kurai sekoja viņa skūpsts. Ne tikai viens.

Tavs piegājiens, viņš noteica pēc brīža, noveldamies man blakus uz dīvāna un spiežot mani no tā ārā. Man nebija jāsaka 2vreiz...

Nevaru teikt, ka tagad esmu tekilas fans, bet noteikti skatos uz to daudz savādāk kopš šīs "izglītojošās" pamācības.


P.S. iespējams, iespaidojoties no minētās reizes, esmu atklājis, ka dzert arī, piemēram, sidru, to vienkārši izlejot puisim nabas rajonā, kuru viņš izveido ar nelielu iedobi, ievelkot elpu, ir apreibinoši neķītri un uzbudinoši interesanti, jo super sexīgi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru