Nokavēts pasākums

Es kaut kā vienmēr esmu visam nopakaļ. Nav jau kur skriet, bet... Redz, arī šogad - Mr. Gay World 2012. jau noticies un esmu palaidis garām visu lielo online balsošanu. ...zaudēts vienīgais veids kā justies piederīgam. :D



Tieši pa lieldienām, tur apakšā - Dienvidāfrikas republikā, noticies 4tais konkurss Mr Gay World. 22 kandidāti, pārstāvēti visi 5 kontinenti (Eiropa, un Amerikas gan nospiedošā vairumā, vairāki Āfrikas valstu kandidāti esot bijuši spiesti izstāties draudu dēļ savās valstīs) un vairākas dienas ar intervijām, labdarības pasākumiem, iznācieniem tērpos (un bez tiem) un pat raxtisko eksāmenu. Bet tikai viens uzvarētājs.


Vairāk par pašu pasākumu un pāris bildēm klikšķini te un te.

Tikai par mata tiesu esot izdevies izjaukt Dienvidāfrikāniešu plānu iegūt arī trešo uzvaru pēc kārtas, pirmajā vietā kopvērtējumā izraugot Andreas Derleth no Jaunzēlandes (Dienvidāfrikāni atstājot otrajā vietā).




Dienvidāfrika otrajā vietā, tad seko Francija, ASV un piecinieku noslēdz Nīderlandes pārstāvis.

Tagad paņemam atelpu, ja mēs zinātu iepriekš (lasi, nebūtu aizmirsuši piefiksēt kalendārā) par online balsošanu - kurš iegūtu tavu balsi? Nu labi - kuri 3? (puikas ir te). ...čehs, soms un anglis. Fuck, žēl, ka tas soms tik maziņš - viņu svītrojam un aizstājam ar brazīlieti. :P




P.S. Pilnīgi ne pa tēmu: zilas debesis, zaļa zālīte, pilns ar smukākajiem planētas puikām (nu daudz maz), kas pie tam geji un krietni ilgi tikai niecīgos speeeedo - vai es esmu vienīgais, kuru vairāk interesētu redzēt Mr Gay World 2012 "Behind The Curtain" daļu? :D

P.P.S. Nākošgad, kaut kad augustā, notiksies jau nākošais konkurss. Un nākošgad tas notiks vienā laikā ar OUTgames. Vieta - Antverpene, Beļģijā. ...vai tikai man tas ož pēc pamatīga geju tusiņa?

P.P.P.S. Augusts, augusts, augusts. ...augusts 2013.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru