Gandrīz jau 3


Āče nu pēče. 3 gadi paskrējuši gandrīz kā nemanot. Jup, kladei būs veseli 3 jau pavisam drīz. Taisni vai neticas, pareizi? ...kā es tādu Raiņa kopoto sējumu vēl varēšu paslēpt zem tā matrača? :D



Bet nu jā... Jau kādu laiku esmu pārdomās par to, ko interesantu sadarīt/saorganizierēt par godu šim notikumam? Un atzīšos godīgi - ir krietni maz lietu, kas vispār nāk prātā. Tev ir kādas idejas, ierosinājumi? Būtu forši dzirdēt arī tavus ierosinājumus. ...nu tas tā - lai mums abiem būtu interesantāk. Nu nebūs forši, ja tikai (beidzot atkal) uztaisīšu "jautā man" jautājumu-atbilžu sēriju un viss, pareizi?

Tā gribās kaut ko kreizīii un nebijušu.  Hmmm... Varbūt vienkārši palutināt sevi tai dienā kaut kā ar kaut ko?


P.S. kontakti tie paši vecie: zemmatraca@gmail.com vai komentos tepat lejā.

7 komentāri:

  1. Man liekas, ka šis varētu būt gana fun: http://atlantisevents.com

    I.

    AtbildētDzēst
  2. erm... Īstais laiks atkārtot: konditors. Viņš ir tikai konditors... (tiem, kuriem nepieleca - pavārs)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu neesmu jau tavu maku pārskaitījis.

      Dzēst
    2. ...umm, njā. ...bet man patīk saņemt dāvanas! :P

      Dzēst
    3. Būtu man daudz naudas, tad arī izmaksātu. Pat ņemot vērā to, ka tevi nepazīstu. Man liekas, ka būtu ļoti interesants ceļojuma ieraksts blogā :)

      Dzēst
  3. ^varbūt viņš piedāvāja samesties vienam kruīzam? ;)

    AtbildētDzēst
  4. Hmm, kad to pavērš šādā gaismā - varbūt man jāuzstāda PayPal konts ziedojumiem? ...lai gan diez vai to izdotos piepildīt vajadzīgajā apjomā līdz es sasniegtu to gadu, "ko būtu apmainījis pret perfekto ķermeni".

    2013 - Austrālijas kruīzs - izpārdots (damn), bet par 1269 dolāriem un papildus "fees" varētu dabūt lētāko lāviņu Meksikas kruīzā...

    AtbildētDzēst