Es esmu vainīgs...


Labi, es laikam saprotu - biju prom no neta pāris dienas un kāds tur augšā par to laikam apvainojās. Apvainojās tik tālu, ka visus interesantos notikumus sabīdīja tieši šais pāris dienās, kad es, malkodams Pinot Grigio, sildījos saulītē.

Tad nu es šorīt pārlapoju ziņu lapas un vienkārši nezinu kur sākt, tik krāsainas dienas esmu palaidis garām. Bet sāksim ar svarīgāko. Nē, ne jau jaunie klubi, pēkšņa uzpeldēšana uz lesbiešu gejdara vai mutes kaktiņu savilkšanās smaidā, lasot par kāda vēlmi pielikt ausi pie zemes, lai uzzinātu tenkas par sevi, nē - tas viss ir tikai ziediņi...

Bet visu pēc kārtas. Tici vai nē - pār mani šodien nāca apskaidrība. Vai pareizāk sakot - man tika atvērtas acis. ...un visi mani jautājumi par to vai esmu labais puika tika sagrauti sīkos putekļos. Piedod Latvija. Piedod pasaule. Es esmu vainīgs. :( ...man tiešām nebija ne jausmas, ka sekas var būt tik nopietnas.



...nu tas viss kļūst skaidrs. Pilnīgi skaidrs. Tikai man šķiet viņa to nepareizā līmenī saskata. Nevis nāciju līmenī jāskatās, bet indivīdu!!! Nu paskaties pats: es piedzimu ...un lielā, varenā savienība sašķobījās kā kāršu namiņš caurvējā. Es atklāju, ka man ir interesanti jaunajā atklājumā - netā, iečekot puišu kailfoto un sākas ilgais Krievijas-Čečenijas karš. Es pieņēmu sevī, ka esmu gejs. ...un ap to laiku Latvija dabūja Kalvīti par premjeru. Es sāku pieraxtīt savas domas kladē un skat: Latvijas ekonomiskā krīze sākās pavisam nopietnā solī. Es apmeklēju savu pirmo grupņiku un re, re - Krievija iebrūk Grūzijā. Kladei nosvinam pirmo gadu un Latvijas gudrie prāti paņem SVF lielu aizdevumu, kuru atmaxāt nāksies mazbērniem... Es izklaidējos pirmoreiz saunā... un puse Latgales paliek bez elektrības. ...tikai sakritības? Pārāk aizdomīgas, vai ne?

Man palika bail atskatīties uz to visu tiešām detaļās (nobijos no tā lieluma un nozīmības, ko varētu atklāt, velkot paralēles). Piedod Latvija, pēc šī mana apgaismības brīža, nevajag būt gaišreģim, lai saprastu, ka lampiņa gaiteņa galā mums nedegs vēl ilgi...

...pat nespēju apjēgt to mērogu, ko uz paralēļu bāzes savilcis šis geju puisis (sekojot manam piemēram), lai izšķirtos par šādu soli un apprecētu hetero meiteni. Labi, viņš saka, ka mākslas dēļ, bet mēs visi jau zinām, ka visam ir paralēles un nekas vairs nav un nebūs kā agrāk...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru