A dog..., no, no: a child is...


Vai es esmu vienīgais, kuram tas šķiet "nedaudz" aizdomīgi? Spriežot pēc visapkārt esošiem prieka un laba vēlējumu kalniem, šo ziņu atspoguļojot - jā, laikam. :(

Noteikti būsi dzirdējis par "lielo ziņu", ka šovbiznesa pamanāmākais geju onkuļu (nu pagūglē viņu gadus, ja nepiekrīti) pāris ir kļuvuši par tētukiem/mammučiem ar surogātmātes palīdzību. Ziņa kā ziņa, nekas īpašs. Pat ja mēs aizmirstam, ka tas ap Z-svētku laiku tā dīvaini notiekas (es pat nepieskaršos hipotēzēm, ka viņi to pa riktīgam varbūt pat tiešām plānoja tā. ...un nē, neskaties uz mani - geji viņu kalibrā to tiešām var arī tā ieplānot). Tas, kas mani pārsteidza bija sabiedrības attieksme. Un pirms tu sāc raukt uzacis domā par to vai es vēl tai pat rozā pusē spēlēju, ļauj man tikai nedaudz paprātuļot savā vaļā.

Kādu laiku atpakaļ modē bija mazie suņuki. Katram kas bija kaut kas tādu vajadzēja. Mājās vai somā visur līdzi, bet vajadzēja. Apnika. Tad laiks nāca bērnu adopcijai no 3. pasaules valstīm. Visi mēģināja, kādam izdevās, kādam bērnunams pateica - sorry. Mikrocūkas kā trends bija nākošais leilais kabūūū. Bet izrādījās - tās maitas tomēr aug. Pa vidu tam visam neaizmirsīsim nerimstošo trendu par superjaunu puiku kolekcionēšanu pie vieniem vai otriem sāniem. Nu izskatās, ka ir pienācis laiks bērnu "iesēklošanai". Atliek tikai paskatīties ziņās, lai redzētu, ka visi, kas ir kaut kas (it īpaši LGTB sabiedrībā) nu ar to ir aizrāvušies kā ar mikrocūkām un klēpja sunīšiem iepriekš.

Es saprotu - visi, kuriem tagad beidzot radušās legālas iespējas, grib tās izmantot. Nedomājot - ir tas labi vai nē. Es varu un tātad to arī vajag. ...nu tā tas izskatās no malas man. Bet vai tiešām nav neviens, kas varētu likt aizdomāties visiem topošiem tētukiem un mammām par to kādu iespaidu tava vēlme izmantot savas tiesības, atstās arī uz bērnu? Ja tu jau esi pāri 60 un "dzemdē" bērniņu - tā ir vismaz 60 gadu starpība! F***, tās ir veselas 2 paaudzes. Pat neskatoties uz tavām spējām nodrošināt auklīšu, guvernanšu un platīna kredītkaršu armiju viņa labai dzīvei - tā ir 60 gadu starpība. Cik daudz sveces vējā vai lauvu karaļi spēs aizstāt vēlmi pasist futbolu kopā vai gudro tēta padomu gados 20, kad tu jau statistiski vadoties sen jau būsi atstiepis kājas aiz vecuma... Hellllooooooo!

Taisni vai gribas pārfrāzēt tiešām sen Londonā redzētu uzlīmi uz mašīnas stikla...

2 komentāri:

  1. Ir bērni, kurus ir izaudzinājuši vecvecāki, un zini ir ok. Vecāki nodzerušies, gājuši bojā autoavārijā, vai aizmukuši uz Īriju, un bērnus audzina vecvecāki.
    Teorētiski, ja bērns piedzimst 24 gados un attiecīgi mazbērns 48, tad Deivids atbilst vectēva vecumam.

    AtbildētDzēst
  2. ...es tiešām ceru, ka tas nenozīmē, ka tagad arī visi, kuri var būt vecietēvi, izdomās apsēkloties.

    AtbildētDzēst