Vēja puika Eiris


Viņš publicēja garu jo garu jautājumu listi topošajam puisim, ir aizrāvies ar neta īsfilmām un viņam patīk Jay Brannan. Vēl joprojām nezini par ko runāju? Puiši, kungi un iemaldījušās dāmas, te nu viņš ir: vēja skrējējs Eiris atbild uz pāris maniem jautājumiem.


Sapņotājs, fantazētājs, ideālists - ir daži apzīmējumi kā tiec "iebrendots" no gados vecākiem vai dzīves pieredzes ilgāk mocītiem purniem. Vai tevi uztrauc tas, ka tiec uzskatīts par maziņo un "nepieredzējušāko"?

Es nedomāju, ka man vajadzētu uztraukties. Ļoti labi zinu, ka esmu gan sapņotājs, gan fantazētājs, gan ideālists, bet par spīti tam atļaujos būt dažreiz pieaugušāks par pārējiem. Par maziņu gan mani sen nav saukuši, par pajaunu gan bija dzirdēts. Bet tik un tā pieredze nāks ar laiku un katram būs savs viedoklis, savs ceļš iziets un savi darbi izdarīti.

Kā tu domā, kas lasītājus ieinteresē tavos ieraxtos un vai tev pašam ir svarīgi - kāds izlasīs vai nē?

Es nemāku teikt, kas lasītājiem ieinteresē. Bet domāju, ka lasītājiem varētu ieinteresēt lietas, notikumi un mans skats uz to. Man interesē arī citu viedokļi, un tāpēc man arī ir svarīgi, lai arī kāds izlasa un dod savu. Kaut sākumā es vairāk rakstīju sev, es vēlākos ierakstus veltīju cilvēkiem, un šajā ziņā man ir svarīgi, lai šis cilvēks izlasa šo ierakstu.

Lasot ieraxtus dažreiz šķiet - nu re, nabaga puika iegrābās vai atkal aplauzās par šo vai to. Čuš te vien būs. Bet pēc kāda laika redzi - nekur viņš nav pazudis, jau kārtējais ieraxts, jaunas "teorijas", jaunas pārdomas. Kas ir tas iemesls, kas tev liek raxtīt un spurināties tālāk, neskatoties ne uz ko?

Pagātne. Jā, pagātne ir tas, kas liek atkal celties un atkal cīnieties par nākotni. Visas domas, atziņas, pieredze un lietas, kas notikušas apkārt, liek ticēt saviem mērķiem, kas atkal un atkal ir jāizcilā un jāatbluso no citu cilvēku ietekmes. Kaut esmu arī slinks, vienmēr esmu zinājis, ka ir jācīnās par sevi. Man arī horoskopā ir rakstīts, ka ilgietilpīgiem darbiem tikai tikšu pie mērķa.

Ko tev nozīmē būt gejam?

Būt gejam. Tas man nozīmē reizē gan daudz, gan maz. Šis vārds izteic to, kas ar mani var notikt nākotnē un kāda būs mana dzīve. Reizē viena no lietām, kas esmu es un kas mani piesaista. Domāju, ka man būt gejam nozīmē padaudz, jo tas esmu un tas nav maināmi.

Ko tev nozīmē sex un vai, tavuprāt, tam nav pievērsta pārlieku nozīmīga loma mūsdienās?

Manuprāt, sekss ir svarīgs un zināmās dozās arī ļoti veselīgs. ( :D ) Man šis trīsburtu vārds ir ļoti vispārīgs. Un jā, domāju, ka mūsdienās ir drusku par daudz uzsvērts, jo tas jau ir gandrīz uz katra stūra, bet tā kā cilvēkiem šī vajadzība/vēlme ir visstiprākā, tad visnotaļ šķiet, ka kādu laiku būs "klaigāšana" par seksu. Tā ir arī viena no lietām/labām sajūtām, ko viens otram var dot, katrs savādāk."













Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru