Puisis, ko atrādīt


Te, redziet, ir! Izskatīgs, dara labu darbu, ir gudrs, atjautīgs un nesmēķē. Mans. Tagad redziet - viss ir kārtībā ar mani, varat mani atkal likt mierā.

Jā, ir pienākusi tā sezona, kad ir jāsapurina spalvas, jānotīra kurpes un ar uzliktu smaidu jādodas cilvēkos (rados, paziņās un citos zvēros) "atrādīties" un pa gadu notikušo pārrunāt. Un tikai tad tu saproti - apkārt valdošā uzskata dēļ, tu esi neveiksminieks. Tas uz ko visi skatās ar žēlumu. Neveiksminieks, jo esi viens. Un pat neceri, ka izdosies izskaidroties un izvairīties no vecāko vai runīgāko bara dalībnieku skaidrojumiem un pamācībām par to, ka viens nav cīnītājs un tev noteikti ir jāatrod laiks un cilvēks.

Tāpat kā skolā, kas jau gadiem aiz muguras, arī te ir sava kārtība un savi ķeksīši, kurus jāatzīmē, lai tu veiksmīgi izturētu. Darbs, nauda, ģimene, nākotnes plāni, izdarītais, utml. Un gadu no gada tu nodur savu galviņu vai ieķeries glāzē, kad kāda sāpīgāka tēma uzpeld. Attiecības ir manējā. Nu ej un skaidro, ka dzīve un laiki tagad visus spiež un puiši kokos nesēž, bet tas parasti atduras kā pret sienu, kas nolīmēta ar veiksmīgi sapŗojušamies radu bildēm un plakātiem.

Rodas pavisam cita nozīme All I want for X-mas dziesmai. :P


Šogad es pat esmu nopietni apmalis galvā ideju par sludinājuma izveidi, kurā meklētu puisi atrādīšanai. Nu vai tiešām es būtu vienīgais, kam šāda situācija?

================

Tev ir apnicis radiem, kolēģiem un draugiem Z-svētku sanākšanās skaidrot kāpēc esi viens? Arī man. Līdz brošai (kuras man nav) viņu žēlums un ieteikumi! Tāpēc šogad esmu nolēmis meklēt brāli trusi publiskai parādei (atrādei).

Viss pavisam vienkārši - es pavadu tevi, tu pavadi mani. Kā pāris. Unisonā mājam ar galviņu un kopīgi izturam priekšnieka stāstus, vecāsmammas pusdienas vai sen neredzētu draugu klačas pie glāzes vīna. Par detaļām, "vēsturi" un ticamības momentiem noteikti vienosimies.

Dod ziņu, ja redzi šo kā strādājošu ideju un varbūt šie būs pirmie Z-svētki, kurus tiešām izdodas izbaudīt?

================

Kā tu domā - vai šāda ideja var nostrādāt? Varbūt tu redzi kādu pamatīgu mīnusu, kuru esmu palaidis garām?

3 komentāri:

  1. interesanta ideja :) :D varētu pamēģīnāt :p

    AtbildētDzēst
  2. ... vēl vairāk nožēlojami (lai gan faktu "būt vienam" nekad neesmu uzskatījis par trūkumu bet tomēr), ka sabiedrības iespaidā (kaut vai ģimenes) rodas vēlme, atrast kādu, ko "atrādīt"!
    ...tak, ja ja nepatīk, ka esmu viens - šālē dillēs! ;)

    AtbildētDzēst
  3. :D piekrītu Dust.. nav ko dīdīties pēc citu prāta... bet jautrībai pasākums varētu būt labs... :) man tas katrā ziņā būtu jautri, iet kādam līdz un izpalīdzēt.. pie tam, vecākiem mēdzu patikt, esmu inteliģents :D
    u.

    AtbildētDzēst