Intervija. ...ar mani


Man ir sācies Z-svētku atvaļinājums, ko esmu nolēmis pavadīt gultā. ...vai ap to. Pārtika ir sagādāta, piparkūkas izceptas un notiek pēdējā puišu listes bīdīšana lielajai balsošanai (kas nekur nav pazudusi, bet ar aprēķinu tiek novilcināta Z-svētku gaidās).

Pāris dienas atpakaļ raxtīju par Z-svētku listēm un apjautājos, kas ir tas, ko gribi saņemt tu? Man par lielu pārsteigumu, viens koments aizsācis salīdzinoši lielu aktivitātes lavīnu. (te man nu izčābēja lieā teorija par klusajiem latviešu bāliņiem) Jā, tas bija: vienalga ko, bet par tevi ko vairāk, koments. Pastāsti, ko vairāk; es gribu ar tevi pačatot; gribi iedzert tēju un parunāt?; utml. atskanēja ēpastā un tad vēl pats (man gribētos uzsvērt PATS LIELAIS, bet viņš nabags jau atkal apvainosies, ka es ierēcu par krustmāti ...un manam viesistabas galdiņam vajag nesalauztas kājas, tāpēc uzsvaru tu tur nedzirdēji, pareizi?) Windauboy ar jautājumu-atbilžu sērijas ierosināšanu komentos. ...teikšu godīgi - esmu krietni apjucis šīs pēkšņās intereses priekšā.

Un man jau šķita, ka tu par mani, pāršķirstot klades lapas, zini vairāk kā mana miesīga māsa zin... Pat atmetot visas pikantās detaļas, kuras viņa arī nekad neuzzinās.

Bet labi, lai nevilktu visu šo pasācienu garumā un varētu pievērsties piparkūku graušanai vai mandarīnu lobīšanai (vai nu kas nu kuram interesantāks cits darāms), esmu ar mieru atbildēt uz tiem jautājumiem, kas tevi tik ļoti par mani interesē. ...ja tādi ir.

Ierosināju 1 stundu kā jautājumu-atbilžu čatu nedēļas nogalē. Diemžēl, kārtības, pārskatāmības vai pat jautājumu uzdevēju anonimitātes nodrošināšanas dēļ (pieņemot, ka tur varētu izdomāt piedalīties vismaz vēl kāds, izņemot Windauboy), saņēmu mājienus, ka labāk to visu pavērst parastas intervijas veidā.

Tad nu te tev ir vienreizēja Z-svētku iespēja, manas klades šķirstītāj! Ja tev tiešām ir kas ko gribi jautāt un uzzināt papildus jau izlasītajam, apbruņojies ar anonīmu epastu, izveido anonīmu twittera kontu (ja nevēlies izmantot to, kas tev jau ir) vai vienkārši uzkāp uz jumta un nobaurē savu jautājumu man. Atstājot komentu arī derēs. 25tā decembra rīts ir dzelžaina deadline.

Vai nu visi ir apmierināti?

Labi. Jauku dienu un atpakaļ pie darbiem.

4 komentāri:

  1. Paldies! Atkal būšu anonīms, bet nu savādāk nevaru. un laikam arī esmu vienīgais, kurš nezin Tavu epastu, bet tas tā :D
    tātad ko par Tevi gribu zināt - pirmkārt jau to kāds tu izskaties..:p ir jau radies aptuveni priekšstats, bet nu jaaa :))

    AtbildētDzēst
  2. khe, khe (tēloju nelielu klepu) - pirmā kolonna, khe, khe, zem komentiem, khe, khe. :P

    AtbildētDzēst
  3. atbildi arī tu uz īso sarunu jautājumiem.

    AtbildētDzēst
  4. Čau, sekoju Tavam blogam jau kādu laiku un te ir mani jautājumi:
    1)kas ir tās īpašības, ko Tu gribētu redzēt puisī sev blakus un vai Tev blakus ir vieta puisim ?
    2)ko Tu dari ikdienā?
    3)kur tu smelies idejas bloga rakstiem?

    AtbildētDzēst