Ejot pa atmiņu taku...


Zinu, It Gets Better projekts ir jau apnicis temats, bet man jāatzīstas - atkal un atkal acīs sariešas asaras, kad uzperos kādam aizkustinošam video no šī globālā projekta.

Tu redzi tik daudz cilvēku atklāti runājot par to, ka viņi ir geji, par to, ka ir vērts nepadoties tiem, kas cenšas dominēt apkārtējā telpā un par to, ka dzīve ir bauda, ja tu nepadodies.

Es nezinu kā ar tevi, bet klausoties visus šos stāstus, es atkal un atkal saprotu sevi labāk ...un arī pieņemu sevi vairāk, jo ir daudz vienkāršāk tikt pāri galvā iedomātajam - tas viss notiek tikai ar mani, es esmu vienīgais tāds, ja tu redzi, ka nē - ne tu vienīgais.

Un varbūt pat nav svarīgi visai pasaulei to izbaurēt - es esmu gejs, daudz, daudz, daudz svarīgāk (un grūtāk) ir to pateikt sev pašam. Tagad atskatoties uz to, šī sevis pieņemšana, man paņēma gadus 5-6 noteikti. Varbūt pat vairāk. Garus gadus, kad es jutos kā baltais zvirbulis pelēko vidū - tu apzinies, ka esi citādāks, bet ceri un daries visu, ar cerību - tas tā - pārejoši. Tam ir jāpāriet!

Ja vien tad būtu bijis šāds projekts netā...



Ja tā padomā - šīs klades nebūtu, ja es nebūtu saņēmies sev to pateikt...

Vai bija tā vērts? Vai ir tā vērts? Fuck yeah! ;P (...un es domāju par tik daudz citām lietām kā sex) :D

3 komentāri:

  1. Tas viss, ko viņi tajos video stāsta šķiet mazliet nereāli..ne tāpēc, ka nekļūs labāk, tā vai citādi kļūs jau, bet tāpēc, ka viņi "iznākuši" jau vidusskolā, koledžā, ka viņi jau bezmaz no dziļas bērnības ir zinājuši un sapratuši...un ja esi vecumā, kad viņi to sen jau bija izdarījuši un kļuvuši vai vismaz sākuši kļūt mega veiksmīgi..šķiet, ka visu dzīvē esi nokavējis un diez ko labāk no tādas sajūtas nekļūst.
    Un vēl visi tie stāsti par ciešanām skolā, man šķiet, drīzāk māca - nenāc ārā, kamēr vēl esi skolā. vēlāk cilvēki kļūs saprātīgāki, tad arī pateiksi un atklāsies. tas viss protams ir saistīts arī ar pesimistiskā latvisma skatu punktu un vispārējo situāciju Latvijā, bet tik un tā..

    AtbildētDzēst
  2. Sava patiesības deva ir tevis teiktajā, BET neaizmirsti kā šie video sākās: tie nesākās, jo kāds izdomāja visiem pateikt - es esmu gejs. Šie video radās, jo apbižošana skolā nesākas pret tiem, kas strikti paska - es esmu gejs un ej tu vienu māju tālāk, ja tev kas neatīk. Skolā apbižoti tiek tie, kas klusi un nevienam nesakot jūtas citādāki, ir klusāki vai sevī ierāvušies un pat neaizdomājas, ka ir geji, lezbietes, utt. Un nedomāju, ka šo video tēma saka: nāc ārā un dzīve nokārtosies. Nē. Cik nu es sapratu - to ideja ir: lai cik drausmīgi var dzīve izskatīties tagad - tā kļūst labāka - neatņem sev to.
    Un no šāda skatu punkta ir svarīgi dot tiem visu cieņu, jo savu lomu tie nospēlē perfekti.

    AtbildētDzēst
  3. Dazhi savu seksualitaati apzinaas loti agri un arii izlemj riikoties agri. Citi saprot un iznaak aaraa krietni peec vidusskolas vecuma. Tam nav nekaadas noziimes. Tas, kas notiek dziivee un ko censhas atspogulot video, ir, ka katrs cilveeks savu dziivi sakaarto savaa laikaa un savaa veidaa, bet, lai kaa tas arii notiktu, agri vai veelu viss nokaartojas, un taapeec ir veerts nepadoties un dziivot taalaak, jo galu galaa tunelja galaa ir gaisma. Un nav svariigi, vai tu iznaac laukaa veel buudams skolaa, jo nav taa, ka kaut kas ir nokaveets. Visam savs laiks.

    AtbildētDzēst