Dejošana un es...


Varbūt es vados no stereotipiem, bet galvā man ir pieņēmums, ka visi geji (protams, izņemot mani, jo man noteikti bija kas labāks padomā kā sēdēt mājās un gaidīt dejošanas apdāvinātību, kad tās dalīja) prot perfekti dejot jebkādas mūzikas pavadībā. Nu sit mani ar slapju lupatu (tikai tāds izteiciens, lai uzsvērtu ideju), bet man tā šķiet no dzīvē pieredzētā. Man labāk gribās būt kādā kluba stūrītī nevis censties neapdauzīt uz deju grīdas blakus esošos, pat nerunājot par tā superkustīgā puiša apkaunošanu, kurš mani izvilcis ārā...

Protams smadzeņu marinēšana alkoholā var palīdzēt par to neuztraukties tad un tikai tad, bet varbūt man vienkārši vajag atrast veidu kā iemācīties kustēties? ...īstenībā - nevis varbūt vajadzētu - bet NOTEIKTI VAJADZĒTU!

Bet atpakaļ pie šī ieraxta tēmas: aizvakar uzgāju šo video. Randy Blue (puišu sexa lapa) puiši kustas pie Kaily jaunākā hita. Nezinu kā tev bet sajutos apburti pielīmēts pie tā mazā lodziņa un siekalu nespēdams kontrolēt...



Reti kurš sexa video spēj mani ieinteresēt to noskatīties vēlreiz, un šis pat nav sexa video... bet tad atkal - arī klubā es nevaru atraut acis no labiem dejotājiem. Plus, šie ir puspliki un labi muskuļoti.

...kā tu iemācījies kustēties (dejot)? Vai varbūt zini youtubē kādus mācību video: dancing for dummies?

P.S. Diez kur varētu atrast tikai Nicco Sky (top bildes puisis) dejoto versiju? Nu super baudāms skats un kustības. ...un tad vēl tas pāris sekunžu kards ap 3:24.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru