The A-List Riga


Pat nepatīkams klepus un pilošs deguns nespēj mani piespiest vienkārši gulēt gultā un blenzt griestos. Esmu noskatījies visas pieejamās sērijais 4. sezonai iz Gossip Girl, iesācis, bet nepabeidzis 1. sezonu Misfits un pavisam nesen atradu, ka netā var nokačāt arī The A-List New York.

Izliksimies, ka nepieminēju pirmos divus - TALNY ir šī ieraxta tēma, jeb pareizāk būtu teikt - ieraxta tēma būs TALNY iedvesmota. Tiem, kas nezin, kas ir TALNY - iespaidojoties no dažādiem realitātes šoviem, LOGO TV saņēmās un izdomāja - izveidosim paši savu - geju realitātes šovu. TALNY ir par bariņu rozā puiku, kas dzīvo NY un sevi uzskata par A-listei tiešām piederīgiem. Viens ir slavens fotogrāfs (vai sevi par tādu uzskata), otrs slavens frizieris (vai sevi par tādu uzskata), tad tur ir modeļu aģents, izbijis modelis un vēl viens modelis un laikam jau kādu esmu piemirsis, jo tur vesels bars ar viņiem. Un tātad - TALNY ir par to kā viņi dzīvo un kādās problēmās iekuļas. Nu pajūtūbē un redzēsi par ko es runāju. (Un visiem tiem, kuriem neta limiti atļauj un nemoca sirdsapziņa, sērijas pieejamas arī nokačāšanai no visiem zināmas pirātiskas līča lapas.)



Bet nevis seriāls ir apspriešanas vērts - tā ideja ir - kā tu nosaki, kas ir un kas nav A listei piederīgi? A liste izklausās labi: nauda, piekļuve iespējām, skaistiem cilvēkiem, utt. Bet, kas nosaka to, kurš ir un kurš nav A-listei piederīgs? Šai seriālā šis jautājums pirmajā sērijā tika atbildēts kā: es esmu tas un tas, daru to un to, tiekos ar tiem un tiem, pazīstu to un to un es noteikti esmu A listē. Punkts. Hmmmm... Man nav šaubu, ka es esmu A-listē! Hmmm...

Labi, seriālu pie malas, mans jautājums tev, ja tu esi zinošs šai lietā - vai Rīgā (lai kā mēs to censtos noliegt - gejiem Latvija beidzas ar Rīgas robežu) ir geju a-liste? Un vēl vairāk - vai ir vietas, kas skaitās - geju Ā liste? Kāpēc es to jautāju? Nu redz, bija dzirdēts par geju mafiju. :) Bija. Arī par tās krustmāti. Bija. Un izbija. Bet a-listei vajadzētu būt kaut kam, kas ir paliekošs, redzams, zināms, pareizi? Kā kādam zināmam līmeņrādim. Ja tu esi tur un dari to un pazīsti to - nu tad tu esi a-listē. Bet kas ir visi tie pakāpieni, kurus pievarēt, lai sauktos par a-listei piederīgu starp rozā puikām Rīgā?

Esmu pārliecināts, tu jau tagad noteikti galvā kalkulē kādus stereotipus un nevilšus atceries nejauši noklausītas sarunas - pastāsti man, kas tavuprāt ir Rīgas geju Alistē un kur būt ir Alistē.

2 komentāri:

  1. ha ha, es domāju, ka ir bars, kas sevi uzskata par A listi, kas klubā viens otru ieraugot spiedz un metās bučot, kam šķiet, ka viņi ir klubu zvaigznes, ka visi skatās uz viņiem.ka visi vēlās draudzēties ar viņiem... ha, bet viena nelaime, no malas izskatās slimi... tad drīzāk jāsaka, ka mēs visi esam A, katrs ar savu īpašo ES.. nu ok, ja kāds grib būt B, droši... dalīt cilvēkus vēl ar vien šķiet muļķigi ;)
    u.

    AtbildētDzēst
  2. Domāju, ka cilvēkiem, kas ir A listē, noteikti nav vajadzības stāstīt, kāpēc viņi tai ir piederīgi. Drīzāk jau C vai D liste. Un par Rīgu ko tādu ir grūti pat iedomāties, jo neviens no A listes (izņemot Streipu) jau nav publiski zināms. B listē varētu iedomāties vēl pāris cilvēkus: Pēru, Kārli Vērdiņu, jo viņu vārdus tomēr nezina katrs Latvijas iedzīvotājs.

    AtbildētDzēst