Vai tu proti labi sūkāt?

Pavisam nesen sanāca satikt vienu eksemplāru, kurš tiešām bija orālais speciālists. ...un te es nedomāju oratorus. :D Nezinu kā tev, bet laikam pie vainas tas, ka esmu izlepis, jo ļoti reti gadās beigt tikai no orālā sexa vien. Todien tas bija gandrīz neizbēgami un nācās krietni papūlēties, lai mūsu priex nebeigtos tad un tur. Ir cilvēki, kas to vienkārši prot labāk par citiem vai varbūt viņi vienkārši prot "lasīt" savus partnerus daudz labāk kā mēs pārējie? Viss šis garais ievads, jo šorīt uzgāju kārtējo SexPerta Habiba videoierakstu, kur viņš dod dažus tiešām vērtīgus padomus kā uzlabot savas orālās prasmes.


Es nesaku, ka esmu zemē metams savās orālajās prasmēs, bet runājot godīgi, man daudz labāk patīk saņemt kā dot. It sevišķi, ja tas, otrs ir kāds, kas tiešām pieprot šo māku. Tai pat laikā - kopējās kvalifikācijas celšanai, viņa ieteikumus vajadzētu ņemt vērā mums visiem, jo oh my, to slikto sūkātāju ir tik daudz...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru