Atā buča

Ārā tik smuki spīd saulīte un nākot mājās pie sevis nopriecājos - ir tomēr progress, ir. Arī manī.

Labi, visu pēc kārtas - pavadīju foršu puisi uz lidostu un paliku paskatīties vai viņa somu svērs vai tomēr palaidīs nesvērtu. Lieta nopietna. Nu pāris kilogrami - tik nopietna. ;)

Sēžu netālu un skatos kā viņš stāv savu rindu, lai tiktu līdz drošībniekiem. Cilvēku daudz un jaunā skenēšana arī visu tā kā nedaudz bremzē, bet kur ta man steigties... Ticis cauri biļešu skaniem viņš paiet maliņā un ar roku sauc mani panākt tuvāk. Pienāku un apķeramies. Atā - atā. Bet sirsniņa tāda nemierīga - nu pamatīgi publiska vieta, diez cik daudz mēs te ko varām? ...un tad viņš pieliecas un nobučo uz lūpām. Pavisam īsi, bet nepārprotami - 2 čaļi sabučojas.


O-ou, atzīšos, tai brīdī uznāca neliela iekšēja panika - mēs taču esam cilvēkos - nu būs cauri! Ar acs kaktiņu piefiksēju - meitene pie vārtiem noteikti noskatās, arī citi pavadītāji aiz lentas ir mūs ievērojoši. ...bet nekas nenotiek. Troksnis neapklust (kā to filmās rāda pirms "vētras") un mēs abi esam apķērušies, skatāmies viens otram acīs un atvadāmies. Tam seko ilgāka buča un viņš pagriežas un dodas prom, mani atstājot aiz lentas.

...un manā virzienā nelido kurpes vai ilgi glabātas (tieši šādiem nejaušiem atgadījumiem) olas. Arī neviens neaizrāda vai nebļauj un pirkstus arī nekrata. Vai iespējams visiem (izņemot mani) tas tur ir vienalga?

Zinu, zinu - iespējams, pavisam neliels sīkums, bet sajutos tiešām priecīgi to atceroties. ...savā ziņā man jauns robežakmens pārkāpts.

1 komentārs:

  1. " ..nelido kurpes vai ilgi glabātas olas. Arī neviens neaizrāda vai nebļauj un pirkstus arī nekrata.." tas vien notiek Pride laikā, ikdienā neviens tam īpašu uzmanību nevelta un tak nenēsās somiņā olas, lai apvaidītu gejus.

    Mana pieredzē es esmu bārā sēdējis kopā ar "NoPride" aktīvistu, un viņš neizrādīja nekādu iebildimu ka blakām sēž gejs. Es secinu, ka cilvēkiem patīk sekot masai, kapēc jāpgrūtina smadzenes ar savu viedokli ja sabiedrība ir izdarījusi viņu vietā. Bet tiklīdz esi aci pret aci, kur tad ir tas lielais, bravūrigais aktīvists "No Pride"
    Es par to vien nosmīnu.

    AtbildētDzēst