Tavs garšīgais kalendārs


Visiem stāstiem pienāk beigas un arī mana lidmašīna nolaidās atpakaļ Rīgā pēc fantastiski pavadītām dienām iekš jaukās Londonas, kas šoreiz bija kā pārbaudījuma izlēciens no garlaicīgās ikdienas. Izrādās, mana atveseļošanās ir uz pareizā ceļa. Bet stāsts ne par to. Stāsts par tavu kalendāru.



Wills no The Ministry Of Pleasure pēdējā vakarā izvilka mani uz drinku kaut kur iekš Soho. Sēžam un pļāpājam par Grindr, kuram viņš nesen beidzot pievienojies, mūsu atšķirīgajām pieejām sexam un to cik ātri katrs no mums dabū Grindr skaņu savā ekrānā no kāda puiša, bet saruna pārtūka, kad bārmenis, klusākā brīdī, no jauna uztopoja uz letes esošu statīvu ar kalendāriem. Tev noteikti viens jāpaņem, saka Wills - pamatīgi sexīgs. Paņēmu.

In Bed With English Lads.com, A5 pāršķiramais kalendārītis 15 mēnešiem no šī oktobra sākot. 15 garšīgi puikas 15 mēnešiem. Jup, ir garšīgs.


...un būdams vēl padomijā dzimis, pirms gājām prom, paņēmu vēl pāris, jo nospriedu: ja ir iespēja, tad jāņem. :P So, lieta sekojoša, ja tu gribi vienu no šiem 2 papildus, kas manā rīcībā, tad sestdien no rīta, tūlīt pēc 9ņiem (zinu, ka agri, bet uzliec remainderi), atsūti savu epastu ar virsraxtu: "Es gribu to kalendāru" uz zemmatraca@gmail.com. 1mais un 5tais epasts saņems manu atbildi, jautājot pēc pasta kastes adreses uz kuru to nosūtīt. Vienkārši, pareizi?

So, sestdien, 9os no rīta - "Es gribu to kalendāru" uz zemmatraca@gmail.com. Skaitīšu tikai tos, kas manā pasta kastē uzrādīsies pēc 9ņiem, bet tu jau neesi slikti saprātīgais, so tev otrreiz skaidrot nevajag, pareizi? :P

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru