Ringla Revolūcija


Labi, lieta sekojoša - kad tev ir tik daudz laiks, kā tas bija man, gultā guļot un neta dzīlēs sērfojot, tu gribot negribot uzkulies virsū vienam, otram YouTube videoblogerim, kura vienu videoieraxtu noskatoties, sāc skatīties arī nākošo un aiznākošo, utt.  Tyler Oakley ir pieminēšanas vērts.



Un ne jau tikai tāpēc, ka liela daļa viņa video ieraxtu ir par svarīgām tēmām, labām idejām un krietni izdevušamies jociņiem (nu vismaz manuprāt), bet arī tāpēc, ka viņš ir tāds kāds viņš ir. ...savā ziņā, laikam esmu priecīgs redzēt, ka ne es vienīgais iekuļos dažādos dīvainos/smieklīgos/neticamos atgadījumos.

Par viņu vēlāk būs viens papildu ieraxts - tagad izaicinājums tev - noskaties video sākot no kādas 2ās minūtes un ieraxti komentā kāds būtu tavs vārds pēc viņa teorijas pielietošanas.



...un ja kādreiz dzirdēsi par Ringlu Revolūciju - zini, tas ir par mani. :D

1 komentārs:

  1. Yup, šito veidu, kā iegūt sev drag queen vārdu, esmu jau dzirdējis kādā LGBT filmā, tik nevaru atcerēties, kurā.
    Ar sveicieniem,
    Vinnija Čakste.

    AtbildētDzēst