Bez virsraxta


Hei,
pavisam neliels updeits tiem, kuri jautā kāpēc iestājies klusums?


Esmu bijis aizņemts, noguris un savā ziņā arī apnicis pats sev. Tāpat kā saulainās dienas mijās ar pretīgi lietainajām un aukstajām (kuras pēdējā laikā ievēroju vairāk) mans garastāvoklis ir pamatīgi atkarīgs no pretsāpju zālēm un to iespaidoto skatu uz dzīvi. Jup, vēl joprojām neesmu norāpies no ripām un tev nāksies noticēt, kad teikšu - esmu apnicīgi noguris no visas šīs padarīšanas, ko tautas valodā laikam jau sauc par pretīgi ievilkušos diska trūces epopeju ar (ceru - tikai mazām) komplikācijām.

Interesanti kā vēsture atkārtojas - pirms apmēram 3 gadiem (jup, jau veseli 3) biju līdzīgā noskaņojuma bedrē, jo ilgāku laiku nevarēju atrast darbu un nezināju ko īsti gribu no dzīves. Tas bija pietiekams grūdiens, lai saņemtos un sāktu raxtīt par to, kas notiek ar mani un par ko domāju, šai kladei.

Tagad jūtos līdzīgi. Vien pretējā nozīmē. Jūtos, ka nav par ko stāstīt un domas par sāpēm labāk lai paliek vien tikai domas man galvā, jo izliktas uz papīra tās tikai paslidina mani tālāk no tās lampiņas gaiteņa galā uz kuru skatos kā uz instalācijas procesā uzkārušos vasaru - ar apmiglotu cerību. ...man nepatīk, ka šī klade pārvēršas par sāpju ietekmētu lapeļu kaudzi, tāpēc laikam arī izvairos no ieskatīšanās te.

Eh, nemaz nesāc - es izķepurošos, tam vien būs nepieciešams laiks. Laiks, laiks, laiks - to atkārto burtiski visi apkārt esošie, bet esot tam, kuram katra minūte ir gara, man, šķiet, tas ir uzkāries.

Kas notiks tālāk? Rīt pēdējā darba diena. Tad vēl nedēļa, pusotra ar fizioterapiju un ja nekas nemainās, tad varēsi sūtīt apelsīnus uz slimnīcu. ...šodien beidzot palūdzu, lai sāk organizēt operāciju kā pēdējo no iespējām - pārāk ilgi es kaucu pret mēnesi un bez panākumiem riju tabletes.

...diez vai slimnīcās ir pieejams bezvadnieks? Un kā ar geju lapu filtriem? :D

Bet nu jā - tas, ko laikam gribu pateikt - ja nekas nemainīsies, domāju, ka Daniēls pamatīgi apsver iespēju  paņemt ilgāku klusuma brīdi. ...cerams līdz brīdim, kad parādās atkal ko teikt, jautāt vai pārprātuļot. Cerams. Bet līdz tam - priekā! ...vairāk gan tavā "priekā", jo man neko vairāk par sulu īsti neļauj.

3 komentāri:

  1. vecaisvilks10 maijs, 2012

    Veseļojies un nenokar degunu / lai gan lasot Tevis rakstīto, nokārta deguna līdzās nemana/!!!
    Un VĒL kas.... :) Tie, kas Tevi ir pamanījuši un cītīgi gaida Tavu ierakstus, tepat vien būs un sagaidīs arī tad, ja klusuma brīdis būs ilgāks par dienu... :)
    Lai sulu "priekā "Tev un "uz veselību"!!!

    AtbildētDzēst
  2. Vecīt, nav ko mānīt man tevi un teikt, ka viss būs labi, jo teikt tev gribu, ka ir dirsā, tādēļ ka tu negribēji ārstētie nopietni, bet redz- tagad operācija... Turies *hug* Daudzās slimnīcās ir Wifi un tur, kur es gulēju nebija filtra (if u know what i mean!:) ) Gan izārstēsies, bet tas parāda, ka tu esi sevi nemīlošs gejs, kas pārstrādājas un niķojas kā mazs puišelis. Gatavojies operācijai un kad tā notiks aizsūtīšu tev apelsīnus uz slimnīcu :)

    AtbildētDzēst
  3. ...kā man iemācīties mīlēt sevi?

    AtbildētDzēst