Pidžama


Fuck, ir auksts. Un nē, es pat necentīšos sevi cenzēt - ir FUCKING auksts!

Nu it kā jau tā vajadzētu būt ziemā, pareizi? Bet klimata sasilšana deva tādu mānīgu priekšstatu, ka varbūt šogad nebūs... Jup, cerība mirst pēdējā, bet atkal mirst. Un es nedaudz salstu. Nu ne jau pamatīgi, bet pietiekami, lai saprastu, ka zem segas tomēr ir labāk. Šādās reizēs prātā ataust bildes, ko atradu netā kādu laiku atpakaļ un sāku domāt par kārtīgu pidžamu. Nē, nevis gribu un eju pirkt, bet vien sāku atkal domāt par to un tās iespējamu nepieciešamību.



Labi, nevienam jau laikam sen vairs nav noslēpums, ka es neguļu pliks. Jup, esmu pārāk garš priekš pat lielās segas, lai gulētu pliks. Un nemaz nesāc par žirafēm. Viņām nav jādzīvo šajā klimatiskajā joslā, so vienkārši nemaz nesāc. Punkts.

Nu jā, mana izvēle vienmēr ir - pēdas vai pleci - viens vienmēr tiks apdalīts un nedaudz apsals. ...ja negulēšu sarāvies čokurā kā ezis, ko es reti daru. Mammas adītās vilnenes lieti noder - nav diez ko sexīgas, bet tad atkal - gultā ta esmu viens. Un minimizējot risku - arī t-krekls vienmēr ir pa rokai. Pareizāk gan teikt - esmu to vienmēr uzvilcis. Jup, vilnenes, t-krekls un apakšbikses ir mana pidžama. Un izmantojot iespēju vienkārši gribēju uzjautāt - kā tu guli? Kāda ir tava pidžama? Nu tā - vienkārši intereses pēc...

Bet jā, atpakaļ pie pieminētajām bildēm: uzskrēju virsū ES kolekcijas jaunajiem reklāmas foto viņu pidžamām.

Un tagad, katru reizi nedaudz apsalstot, aizdomājos - vai es būtu ar mieru ko tādu vilkt? Nē, nepārproti mani - te viņas izskatās tiešām sexīgas un tā. Droši, ka arī siltas. ...bet vai es būtu gatavs vilkt ko tādu sev virsū pa nakti? Ja nu kāds mani redz... Jup, gejs - es esmu gejs! ...un laikam vēl nesalstu pietiekami!

Būdams mazāks skatījos Bordertown. Un tur tas amerikāņu tēvainis tādu valkāja zem apģērba... Pat ejot vannā. Bērnības trauma laikam...

Pie sevis domāju, ka no sexīguma viedokļa es būtu ar mieru vilkt tās kokvilnas garās bixes kā pidžamu. ...ja nu man kāds liktu īpašu pidžamu pirkt un valkāt. Vienmēr kaut kā smuki tās izskatās.


Telts mietu gan būtu grūti apslēpt (ja tāds pieteiktos), bet savā galvā iedomājos, ka izskatītos smuki. ...ja nu kāds mani tajās redzētu. Tai pat laikā iedomājoties tās, t-kreklu un vilnenes, visa vēlme pāriet krietni ātri, jo skats nekāds īpašais beigās tomēr nebūtu - vienkārša tuntuļošanās...

Un tā nu es atkal un atkal nonāku pie atziņas - lai cik sexīgi, reklāmas foto ir un paliek reklāmas foto un es palieku pie savas pidžamas versijas. Kā jau minēju - laikam nesalstu pietiekami.



Komentos: kāda ir tava pidžama gada aukstajos mēnešos?


7 komentāri:

  1. Cik garš tad esi? Man ir 1 m 95 un iztieku ar dabīgās vilnas segu. Un viss, bez nekā cita mugurā. Pilnīga atpūta visam ķermenim.

    AtbildētDzēst
  2. ...nu tikai pāris cm garāks. tikai pāris. bet laikam jau nav man tā īstā vilnas sega. :P

    AtbildētDzēst
  3. Par gaumi jau nestrīdas, bet man neliekas sexīgi :P Otrkārt neērti, karsts utt :D Pašam nekad nav nekas vairāk par segu, citreiz pat tāpat ir pārāk karsti :P

    AtbildētDzēst
  4. Es piekrītu. Nakts ir domāta ķermeņa atpūtai. Guļu kails.
    I.

    AtbildētDzēst
  5. ...vēl viens. tad jau es laikam esmu vienīgais, kurš guļ drēbēs.

    AtbildētDzēst
  6. Windauboy arī ir pidžamas fetišs!!!

    AtbildētDzēst
  7. Nav jau obligāti šo apģērbu dēvēt tikai par pidžamu. Ja tam piešķir citas baudāmas vērtības? Zini, kā ir uzvilkt kaut ko, kas der kā uzliets, jeb "like a second skin - kā otra āda"? Sajūta ir vienkārši brīnišķīga. Laikam jau kā jebkuram fetišam :) Man patiktu ...

    AtbildētDzēst