Kam neveicas kārtīs, tam...



Ir jaunā gada pirmā diena. Nu labi, labi – pirmā diena ir aizvadīta un nu jai ir nakts, kurā nevaru aizmigt.

Pirms stundām 5ām: Par spīti paģirām un pamatīgai pārēšanās sanāca krietni zaudēt Riskā... 3šo reizi pēc kārtas. Draudzene, neko nenojaušot, mēgināja jokot, pārfrāzejot zināmo teicienu - ka tiem, kuriem neveicas spēlēs - noteikti veicas mīlestībā. Pa ausu galam izdzirdu MTV spēlējošu Adeli ar Someone Like You un bēdīgi atjēdzos, ka man nav pults, lai to pārslēgtu. Tā nu es sēzu pie spēles, kuru nekādi nevinnešu un viņa tur dzied. ...bet es riju nekrītošas asaras, jo man nav spēka kādam to pastāstīt. Man ir kauns, ka vēl joprojām sāp. Vai tieši otrādi - trīc sirsniņa.


No rīta ap 7ņiem: uzmostos ar nedaudz sāpošu galvu, jo tā nu sanāca, ka jaunais gads tika jauki sagaidīts. Iemesls – īsziņas signāls mobīlajā. Jup, izrādās - šī ir pēdējā no 3 īsziņām, kas gaida manu uzmanību. Starp apsveikumiem no paziņām ir arī kāda, kuras nummuram nav atšifrējuma. Tas nav manā grāmatiņa. Laimīgu Jauno Gadu sexīgais! Xxx ...īsziņa, kura brīnumainā kārta uzrodas saraxta galā. Saraxta, kuram tur nevajadzētu būt, jo skaidri atceros, ka tas tika izdzēsts. Izdzēsts kopā ar sūtītaja kontaktu telefona grāmatiņā. ...un Adeles Someone Like You manā playlistē.

Nezinu kā tas nākas, bet izrādās, ka pat izdzēšot īsziņas no mapes, mans gudrais telefons ir tās kaut kur saglabājis sev dziļi, dzļi atmiņā un nu saņemot ko jaunu, to pievienojis visam garajam saraxtam. Jup – 4:52 no rīta esmu saņēmis minēto ziņu no VIŅA. No puiša, kuram bija lūgts mani nekontaktēt un kuru esmu centies izdzēst no savas dzīves. ...bet kurš tai atgriežas kā Adele savā Someone Like You.

Visu dienu dzīvoju kā uz adatām, jo nezinu tā ir pārdomata, nejauša vai dzērumā zaudētas apdomības izraisīta ziņa. Un pretēji vienkāršam – drop it and forget it, miera nav, jo tā ir no Viņa.

Vai varu domāt (muļķīgi cerēt), ka tā ir zīme, ka vēl joprojām esmu Viņa domās? Vai es turpinu sevi stulbi maldināt uz to (laikam) cerot, minētās dziesmas iespaidots? Jā, sit mani ar slapju lupatu - esmu stulbs romantiķis, esmu. ...un es zinu, ka dzīve nav Holivudas filma ar romantiskām beigām, tai pat laikā, nesaprotamu iemeslu dēļ tomēr gribu būt tās daļa... 

Laimīgu Jauno Gadu Daniēl!

2 komentāri: