Kāpēc...?


Praying won't do it
Hating won't do it
Drinking won't do it
Fighting won't knock you out
Of my head

Hiding won't hide it
Smiling won't hide it
Like I ain't tried it
Everyone's tried it now
And failed somehow


Diena pēc dienas, nedēļa pēc nedēļas... Bet šī Wanted dziesma ir tik pat aktuāla šodien kā tā bija pirms mēneša vai diviem, jo es vienkārši netieku no tevis vaļā savā galvā.

Lai nebūtu laika domāt, esmu nodzinis sevi līdz spēku izsīkumam un nepārtraukti papildinu savu TO DO listi ar jauniem uzdevumiem. Es cepu un vāru - neviens man apkārt esošais vairs nespēj uzņemt kaut gramu saldumu. Es drāžos pie pirmās izdevības, cenšoties aizmirsties. Katru reizi piesēžoties ko uzraxtīt tā arī palieku pie baltas lapas. Domas vienkārši neformējas teikumos. Un tās, kas saformējas šķiet mazsvarīgas un nejēdzīgas. ...un pirmoreiz mūžā esmu nopietni nobijies uz visu notikušo atskatīties, jo izvēlēties starp prātu un sirdi ir tik pretīgi grūti un tiešām negribas atjēgties, ka izdarīts kļūdīgs lēmums. Bet griezties atpakaļ es nevaru, ir jāiet uz priekšu, lai tur vai kas. Ir jāiet. ...un pieņemtais lēmums tevi atstāt BIJA pareizs. Tam ir jābūt pareizam. ...tā būs labāk mums abiem.

...bet kāpēc zem visa pavilktā svītra šoreiz mani nelaiž vaļā? Kāpēc...?

2 komentāri:

  1. Dzīvē ir dažādas situācijas, nevienmēr viss ir vienkārsi, iekšā var palikt kaut viena nepateikta frāze, vai neizdarīta lieta, kas neļauj novilkt to svītru un aiziet. Pieredze iz dzīves :)

    Ta kā veiksmi atrast to, kas palīdzēs! :))

    AtbildētDzēst
  2. ...kad man reiz pašam (sen-sēeeeen atpakaļ) bija kaut kā līdzīgi, tad bija kā bija! Tagad (šajā agrajā rīta stundā: ir 12 : 47 AM), lasot šo, nedaudz sasmējos (iekšēji)! nekad nepadomātu, ka kādam var būt kaut kā līdzīgi, bet, laikam jau, visi stāsti atgādina viens otru... :)
    Manu dzīves uztveri, attiecībā pret kādiem īpašiem cilvēkiem, raksturo doma: visas problēmas, kas man ir un rodas ir tikai galvā, iemācies domāt tīri racionāli un šo problēmu vairs nebūs vai arī par sevi atgādinās ar pavisam vāju, nedaudz nostalģisku pieskārienu!
    "Svītras"! ..muļķīgi tās vilkt, tās visā visumā ierobežo, visu ir jāizdzīvo līdz galam, nu tā, līdz mielēm... tas viss pāriet pats no sevis.. ;)

    AtbildētDzēst