Tu būsi mans vergs!


Pirms turpinu, man jāizstāsta neliels ievadiņš: Pēdējās nedēļas ir bijušas tiešām nervus kutinošas un jaunu piedzīvojumu pilnas. Vakar redzēju treileri filmai Likteņa labotāji (The Adjustment Bureau). Ja tā tās lietas tiešām notiekas, tad man tā vien šķiet, ka pie mana likteņa piestrādā vesela komanda to mēteļoto un cepuroto, jo Liktenis, smēķējot zālīti, nu ir pieķēries manas likteņa līnijas vilkšanai pilnīgā bezsakarā ar jauniem pagriezieniem, kad vien ienāk prātā - kā scenāriju raxta Holivudas seriāliem. Ko vēl mēs varētu ielikt, lai paceltu reitingus? Dievs ar reitingiem, notikumos es iekuļos kā ezītis miglā. Atskatoties uz šo šīm pāris nedēļām, un arī pēdējo gadu gaitā piedzīvoto, es pats vairs nespēju noticēt, ka neesmu kāds grandiozs mārketinga projekts, kuram brends reklāmas beigās vēl nav zināms, jo pāris lapas vēl priekšā.

Lai nu kā - pašam neizprotamu iemeslu dēļ, nevaru piebeigt ieraxtu par jūtām un notikumiem ap tām (kas nu pievienojies tiem pāris, kuri atlikti maliņā, lai nobriest), tāpēc vienkārši pārlēkšu tai nodaļai un izstāstīšu notikumu, kas sekoja - pašidomātajā rehabilitācijā ar sexa un alkohola palīdzību, lai aizmirstos, nedomātu vai vienkārši aizbēgtu.

Tātad, tu jau droši vien esi ievērojis, ka es testēju savas robežas un, ja saņemu drosmi, nesaku nē lietām/notikumiem, kas pieejami, ja pameklē. Esi dzirdējis par vergu būšanu? Nē, es nerunāju par mazajiem aziātu bērneļiem (piedod), kas lētās drēbes meistaro kādā pagrabā tur tālumā, bet gan par tiem, kas mums tepat apkārt - tiem, kas kādu nepiepildītu vēlmju, jeb apzinātas baudas izjušanas cerībā grib būt dominēti, pazemoti vai vienkārši izjust to, ka viņiem nav teikšana un tu esi tas, kas dod pavēles. Ha ha, un nē, es nerunāju par sadzīvisku vergu, lai gan pieļauju arī tādu izmantojamības veidu varētu pie reizes pievilkt klāt: Pēc sexa - nomazgā manus traukus, vergs!

Puisis uzrunāja mani pirmais, pamatīgi komplimentēja manu izskatu un nepārprotami izrādīja pastiprinātu interesi. Nekas pārsteidzoš. Toreiz tas tā arī palika, jo biju aizņemts ar savām jūtām, bet pavisam nesen, atcerējos par šo virtuālo sapazīšanos un citu prioritāšu vadīts, sāku saraxtīties ar viņu. Jautājumam sekoja atbilde un tā nu mēs pavisam ātri nonācām līdz tam, kas un kā patīk gultā... Viņš nedaudz minstinoties, atklāja, ka (visa cita starpā) ir ieinteresēts tikt dominēts. Sajutos kā atvēris durvis uz kaut ko jaunu un apmulsu. Nu neesmu es nekad neko tādu darījis. Un, godīgi sakot, biju pārsteigts - viņš nebija viens no tiem, kuriem tu piesietu šādu birku no tās saskarsmes, kas redzētā netā uzskrienot nejauši kādai lapai par "vergiem" - viņš bija superizskatīgs, ar tiešām labi veidotu ķermeni un spējīgs veidot sarunu.

Lai nu kā - mūsu saruna nedeva man mieru. Un nepagāja ilgs laiks līdz klauvēju pie viņa durvīm. Viņš zināja, ka esmu pilnīgi balta lapa šai pasākumā. Domāju, ka man ir krietni attīstīta fantāzija un neesmu pirmo dienu netā, bet realitāte ir realitāte - vienmēr ir pirmā reize ar šaubām par atļautā limitiem vai vispārējām iespējām un paša standartiem... Nu negūšu es baudu no fakta, ka viņš tiešām man varētu laizīt kurpes, varu nodarīt viņam sāpes vai tā, ka varu viņu apliet ar zelta lietu, utt. Nospriedu, ja es piedalos, tad līmenī, kur es gūstu tiešu baudu. Viņš piekrita... Tas viss izvērtās laikam sava veida "verga" adaptācijā...

Jau liekot vien viņam izģērbties, noelsos. Goš, tur ir ko redzēt. Muskulis pie muskuļa un viņš zin kā tos parādīt... Nopelni iespēju mani izģērbt, nosaku, satverot viņa roku, kas jau bija stiepienā, lai atpogātu manu kreklu. Kā boss? 20 atspiedieni no grīdas varētu būt tā vērti. (Hei, nu tā ir pirmā reize, kad ko tādu daru!) Nepagāja pat pāris sekundes un viņš jau pumpējās, man skaļi skaitot. O goš, o goš. Tas dupsis, tie bicepsi, un viss pārējais... Es nokļūdījos skaitīšanā apzināti. Divreiz. Viņš neiebilda (pareizāk gan būtu teikt - centās, bet es pacēlu balsi un turpināju skaitīt it kā nekas nebūtu noticis). :D

Viņš palīdzēja mūsu "spēlē", lūdzot atļauju darīt ko sexīgu vai vienkārši tādējādi dot man mājienu par iespējām un pavisam drīz es jau locījos baudā ko sniedz prasmīgs mēles galiņš vai lūpas. Esi kādreiz kādu pēris, jo viņš bijis nepaklausīgs? Hmmm, es esmu, jo atklāju, ka "neciešu nepakļaušanos manām pavēlēm" (ha ha).

Sex? Tas izvērtās vairāk kā eksperiments, kurā skaidri definēti noteikumi: es daru visu, lai nodrošinātu baudu sev. Tu nodrošini baudu man. ...es beidzu 2reiz. ...neiedziļināsimies detaļās. :P

Tas iekāres pilnais skatiens, kas viņam bija uz ceļiem esot un turot gatavībā manas apakšbikses, kad es jau kāpu ārā no dušas un slaucījos, bija neapraxtāms. Ceru, ka es sniedzu tev baudu, boss, jo būtu pagodināts tevi satikt atkal, viņš saka, uzvelkot tās man kājās un noskūpstot mani uz vēdera. Es domāju, ka esi nopelnījis, lai es saglabātu tavu numuru telefonā, atbildu bez emocijām, cenšoties spēlēt baigi strikto.

Njā...

4 komentāri:

  1. Daniēl,vai tev ir apgraizīts?

    AtbildētDzēst
  2. hehe, lasīju šo tekstu kā tādu romānu. velns, māki rakstīt. man gan šāda situācija ir neiedomājama. īstenībā ir forši likt otram justies kā kingam. dodot citam, 2x vairāk iegūsti tu pats. gribētos palasīt tā džeka tekstus tieši par Tavu aprakstīto, tikai no viņa viedokļa.

    Focus

    AtbildētDzēst
  3. nekas neparasts :D
    Windauboy - kāda tam nozīme??? :D Vai arī tava "mafija" tā pieprasa? :D:D:D:D:D
    zxy

    AtbildētDzēst
  4. Kad laiza zābakus, varbūt arī nekādas īpašas baudas nav, toties kad prasmīgs puika laiza plikas kājas, pēdas, iebrauc ar mēli pirkstu starpās, tas ir kārtīgs kaifs. Piemērotos apstākļos ieteiktu izmēģināt arī zelta lietu, man ļoti patīk čurāt puisim mutē. Bet tas vairāk tādos S&M klubos, neesmu pārliecināts, ka vēlāk gribētu ar to pašu puisi skūpstīties.

    AtbildētDzēst