Saule, FastLane, omes un Facebūks


Labrīt.

Ar nedaudz noliektu galvu un pamatīgi piesarcis es saku tev - jup, zinu, pa šīm pēdējām nedēļām esmu atstājis savu kladi novārtā. Saule (un sexīgie džeki, kas beizot ir visapkārt) ir parūpējusies lai es mazāk laika pavadītu pie datora un vairāk - cenšoties savai ādas krāsai piedot to smuko brūnumiņu, ko darbā visi jau tā apskauž. ...starp citu - vai esi ievērojis, ka karstā laikā (kad nav nekas īpaši ieplānots) visas domas iet tikai vienā virzienā? Nu tajā... :P

Bet vakardienas lietus, kā izskatās, tam visam pielicis pagaidām punktu un esmu atpakaļ pie sava ekrāna, klabinot taustiņus un daloties ar visu to, ko esmu uzgājis pa šo laiku. ...un daudz kas sakrājies manā redzes lokā. Tomēr gribu sākt ar šo:

:P
Nu vai nav sexīga? Ir. Pietiekami, lai mazinātu pat to kamolu kaklā, kas radies, jo neredzēju Scissor Sisters Pozitivusā... No drauga dzirdēju, ka viņu šovs esot super. ...bet gan jau kādreiz arī man dārziņš būs. Ehh... :D

Starp citu - jau kuro reizi netā atrodu liecības par kādu pasākumu, ko kāds izdomājis, saorganizējis, izveidojis (kaut kur pasaulē) un tā vien gribās bļaut - kāpēc nevienam neienāk prātā ko tādu arī pie mumsīm uztaisīt. ...kaut vai tikai reklāmas nolūkos. Nu riktīgi pozitīvas sajūtas rodas skatoties :)







Nu jā... Ja nu tevi tas interesē - vēl joprojām neesmu saņēmies aiziet un noskatīties SATC2. ...stāv uz listes pie galda kopā ar pārējām un gaida savu kāru. ...visdrošāk gan tā arī nesaņemšos un kaut kad vēlāk, kad attapšos - novilkšu netā. Ē, ē, ē - par filmām runājot, sestdien pieklājīgi sēžu un tējoju ar omi un viņas kaimiņieni (nerauc uzacis - es esmu labs puika) :P un tu neticēsi par ko viņas runā. Jau sen laiki, kad omes par adīšanu vai ievārījumiem runāja pagājuši, šīs apspriež pasaulē sameklētos paziņas caur Facebūku!!!

Es paliku ar atvērtu žokli (nu labi, nepaliku, jo ēdu kūku tai brīdī un atvērts žoklis būtu dikti pretīgs skats, bet tu saprati ideju). Nu redz, viņas abas ir karu izdzīvojušas un kara laikā cilvēki izklīst... Bet mūsdienu netizētajā vidē cilvēki viens otru nejauši arī uziet. Pat tad, kad indivīdi ir krietni gados. ...Nu gadās tā. Un tāda padarīšana kā Facebūks šoreiz nospēlējis nopietni svarīgu lomu. Nu laikam jau retajam nav konts arī tur, pareizi? Cits jautājums - cik bieži apmeklēts? ...manā gadījumā pat laikam ar putekļiem pārklājies. Lai nu kā, tas iemesls kāpēc sāku stāstīt savu (šajā gadījumā) normālo dzīvi bija - kā tu domā, ko es šorīt atradu vienā blogā? ...viņi gatavojas palaist filmu par Facebūku. Jau oktobrī...



...nu jā. Sī jū. (wink, wink) ...nē es neesmu uz ripām - tiešām labs garīgais.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru