Ideālā sexa ilgums


Pavisam nesen, pavisam nejauši (nu kā gan savādāk), sanāca lasīt vienu pētījuma apraxtu - ideja: noskaidrot kāds ir ideālā sexa ilgums... Nu ir cilvēki, kuriem laikam nav ko darīt... Bet visinteresantākais ir pētījuma secinājums.

Pirms turpinu: nu labi, pētījums esot veikt hetero pāriem aiz okeāna (ASV un Kanādā), bet, hei - tas jau nemazina tā nozīmi! ...vai tomēr mazina? Lai nu kā - pirms ķeramies klāt rezultātiem - kā tu domā: kāds ir ideālā sexa ilgums? Sexa, nevis priekšspēles.

Labi, man nav tā mazākā pieredze un arī porņikus es skatos samērā bieži, tātad man būtu jābūt visai labai idejai par ideālo garumu, pareizi? Nu apmēram 20 minūtes. Ar nelieliem pārtraukumiem. ...un partneri, kas patiešām uzbudina un līdzdarbojas. Labi: 15-20 būtu tas optimālais, pirms atkrīti nogurumā, vairāk nespēj noturēt erekciju pietiekamā apjomā vai vienkārši tik ilgi spēj atturēties no "beigšanas". ...un arī, ja neizvērt to visu pasākumu nedaudz mixētā (ilgākas pauzes, papildus "stimulatoru" izmantošana, priekšspēles pamatelementu iejaukšana, utt) padarīšanā, jo tad jau var tas viss izvērtīsies par krietni garāku pasākumu. ...bet nu tas būtu tas, ko es teiktu, ja man kāds jautātu aptaujas ietvaros (un es jau esmu izlasījis pētījuma rezultātus, kas nozīmē - nelasi tālāk pirms neesi skaidri definējis savu ideālā sexa ilgumu).

Pētījumā iegūtie rezultāti esot bijuši sekojoši: sex līdz 3 minūtēm esot raxturots kā neapmierinoši īss. (nu kurš gan tam nepiekristu, pareizi? :D Drāšanās 3-7 minūtes tika raxturota kā "apmierinošs sexa ilgums", 7-13 minūtes - ideālais sexa ilums, bet sex ilgāks 13 minūtēm kā "pārāk ilgs".

Godīgi sakot - mana pirmā reakcija (to lasot) bija - HUH? Tikai 7 minūtes? Nav tā kā bišku par maz? Tas ir sexs par ko mēs runājam nevis baložu barošana. Bet redz, pētījuma autori uzskata, ka nē - labi vien ir - mūsu uzskati šai jomā esot iespaidoti no nepareiziem stereotipiem, kas iegūti no porņikiem, kuros puisim jāspēj "dragāt" ilgi un partnerei to visu "saņemt"vēl ilgāk...

Nu jā... Vai viens liels BET šim pētījumam varētu būt faktā, ka tas (novērotais) droši vien ir sex pastāvīgu partneru starpā un kā mēs zinām - pastāvīgu partneru starpā samazinās sexa ilgums, jo rodas pieradums. Vai nu kaut kā tā? Jā, jā, jā, es nespēju pieņemt, ka tikai 13 minūtes! Man gribās ilgāk.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru