298272... Daniēls :P


Jau kuro nedēļu pēc kārtas backgroundā uzpeldējis tas vientuļības sajūtas lodziņš uz mana ekrāna. It kā jau netraucē dzīvi ikdienā, bet tais brīžos, kad visas citas programmas un logi aizvērti - neliek mieru maita un nedaudz burza zemapziņā. Sex ir viena lieta, bet nu tu jau zini kā ir, kad gribās nedaudz būt ar kādu kopā vienkārši lai nebūtu viens. ...eh.

BET par to visu sāku runāt, jo, redz, šorīt izlasīju kādu blogeri gaužoties par savu dzīvi - viņa visas draudzenes dabū puišus pavisam viegli, bet viņš sev nevar un nevar. Manu uzmanību piesaistīja viņa stāstītais par ballīti, ko (kopā ar vienu no draudzenēm - toreiz vēl brīvo) apmeklējis. Garlaikojoties abi izdomājuši uz salvetēm uzraxtīt savus telefona numurus un tad tās salvetes, nemanot vai vismaz cenšoties nemanot, iebāzt kabatās saviem favorītiem tai ballītē. ...viņai telefonā esot ieskrējušas vairākas īsziņas jau tai pat vakarā, viņam - neviena pat līdz šodienai (šis tad nu ir tas iemesls kāpēc viņš tagad raud mums visiem savā blogā).

Tad nu man šodien visu dienu galvā bija doma - vai vaina varētu būt idejā (par salvešu ar savu telefonu uz tām iestūķēšanu kāda smukulīša kabatā ar cerību, ka arī viņš būs gejs un papildus bonusu - atcerēsies mani, un nodomās - hei, tas takš numurs tam sexīgi krutajam džekam. Kur mans telefons, lai viņam aiztekstētu?) vai tikai tajā faktā, ka blogeris ta diezgan neglīts (nu vismaz no mana skatu punkta vērtējot)?

Ne reizi vien redzēts, ka šo triku filmās izmanto puišu ķeksēšanai bārs (beibe atstāj savu numuru uz salvetes zem glāzes vai tieši ar nodomu iebāž krekla kabatā), kas varētu nozīmēt - laikam jau iemesls tai telefona klusēšanai būs geju trūkums ballītē un/vai arī blogera izskatam...

Bet tad atkal - cik daudzi no mums sadūšotos uzraxtīt īsziņu uz numuru, kas atrasts uz kabatā iebāztas salvetes? It kā jau kārdinoši, bet tai pat laikā - ja nu tu īsti neatceries kas to varētu būt iestūķējis tev kabatā un kādi viņa mērķi...?

Vai tu sūtītu ziņu, ja kabatā atrastu salveti ar "298272... Daniēls :P "?


P.S. Pavisam nesaistīti - Ja esi kādreiz darbojies ar Windows, atcerēsies to diezgan kaitinošo bezdzimuma Saspraudi, kas izlec uz ekrāna katru reizi, kad mēģini ko darīt (līdz tu atrodi veidu kā viņu novākt)? Tad nu re: šī nesnauž un attīstās līdzi laika garam:

:P

4 komentāri:

  1. Hmm, tici vai nē, es aizsūtītu tikai intereses pēc vien :D

    AtbildētDzēst
  2. Nu jāsaka, ka mani arī paurdītu interese, un pa pogām uzblieztu ;)
    u.

    AtbildētDzēst
  3. Ehhh! man vairākkārt ir atstāti tel. nr. ar mērķi "piezvani", diemžēl, tikai sieviešu kārtas! laikam jau tāpēc, ka pārsvarā (ja vispār uznāk luste) "tusēju" vietās, kas netiek pozicionēti kā homoseksuāli orientētu cilvēku uzturēšanās vietas! :) ..un ne jau tāpēc, ka "slēptos", geji vnk mani tracina.. :D

    Par to uzmācīgo saspraudīti: kādu laiciņu atpakaļ "gudrās galvas", kas nodarbojas ar ārkārtīgi vērtīgu pētījumu veikšanā, noskaidroja, ka šī, tiki ļoti palīdzēt gribošā, saspraudīte ir 10 to "izdomājumu" topā, kas ļautiņiem vairāk traucēja, kā palīdzēja!

    AtbildētDzēst
  4. ha, izrādās Dust vēl ir dzīvs, man jau šķita, ka esi pavisam pazudis!

    AtbildētDzēst