Gejs kā aksesuārs


Jā, tā ir ūberklišejiska, bet kā saka - katrā klišejā ir sava patiesība, so droši, ka arī šajā ir kāda. ...un par to arī šodienas doma - vai geji palēnām kļūst par jaunāko trendu aksesuāros?



Viss sākās ar šo treilerīti filmai ar nosaukumu GBF - Gay Best Friend, kurā stāsts ir par puisi, kurš tiek izgrūsts no skapja un tad 3 skolas karalienes vārdu vistiešākajā nozīmē - sacenšas, lai iegūtu viņa labvēlību "kā labāko geju draugu", jo redz tas tagad ir IN un katrai kas ir kas šai pasaulē ir savs GBF... Lai nu kāda tā filma beigās izrādīsies, šķiet varētu būt vērts to noskatīties kaut vai vien Megan Mullally dēļ (Karen no Will & Grace), kas tur spēlē atbalstošu un laikam līdzi ejošu mammu.

Bet atpakaļ pie domas: nu nav vairs noslēpums, ka mēdiji iex TV un žurnāliem ir radījuši šo ideju, ka katrai beibei, kas ir vērta, lai kamera viņu iemūžinātu viena vai otra iemesla dēļ, pie sāniem ir viņas GBF. Iepērkoties, izklaidējoties vai vienkārši sūcot kafiju starp visām pārējām nodarbēm. Un gandrīz visi IN seriāli arī to atbalsta savā ziņā - lai stāsts būtu par notikumiem izdomātiem gadu simtus senā pagātnē vai tepat aiz jūras - nu geji vairs nav tabū. Labi, varbūt Latvijā tas nav tik spēcīgi, kā "brīvajā pasaulē", bet nu paskaties kas īstenībā notiek arī vietējās dzeltenajās lapās - nu ir viņi tur, ir.

...tai pat laikā burtiski nesaprotu, kas ir iemesls, piemēram, lielai (un es domāju simtus tūkstošus sekotāju lielai) popularitātei kaut vai tādiem YouTube vlogeriem kā Tyler Oakley. Labi, es esmu gejs, so sekoju notikumiem viņa pasaulītē vien intereses vadīts, jo ir interesanti, bet kas izskaidro tos tūkstošus spiedzošas meitenes, par kurām viņš stāsta (un bildēs atrāda) fanu tikšanās atstāstot? Vai varētu būt, ka "pie vainas" ir tas, ka puika ir super gejs visās klišejās un par to īpaši nekaunas - tā teikt: proud & loud? ...viņš vienkārši aizpilda to tukšumu, kas radies, ja ikdienā nav īsta (aptaustāma) GBF?

Atceries, kādu laiku atpakaļ raxtīju par savu draudzeni Sū, kas sākumā neticēja, ka esmu gejs (nu bija tāds ieraxts, pašķir atpakaļ) - nu es skaitos viņas GBF. ...iespējams gan tas tāpēc, ka viņai nav citu tādu iex draugu loka, bet lietu tas nemaina - mēdiji saka, ka man jāzin, kas viņai labāk piestāv vai ko viņai vajadzētu pirkt un pat to, ko darīt ar boyfriendu, kas laicīgi neatbild uz viņas ziņu telefonā!  ...it kā es ar visām šīm zināšanām būtu tiešām piedzimis - bet mēdija saka, ka man to vajadzētu zināt, so viņa jautā kā lielajam guru.

Pieļauju, ka arī tev ir kāda sieviešu kārtas draudzene, kurai skaities GBF. Būtu interesanti dzirdēt vai tev apdomājot un apskatoties uz jūsu attiecībām "no malas" ir kāda mēdiju radītā geju kā moderno aksesuāru ideja. Varbūt, ka es te tikai tukšu gaisu kuļu filmas reklāmas iespaidā, bet no paša dzīves skatoties - nu nevaru nepiekrist - ir tur daļa patiesības - esam mēs jaunie aksesuāri. Esam.

5 komentāri:

  1. Plastinēts gejs, ko uzkar kaklā

    AtbildētDzēst
  2. Mani šis amerikāniski-žīdiskais stils aizvaino: cilvēku padarīšana par priekšmetiem, interjera elementiem, greznumlietiņām, dzīvniekiem.

    AtbildētDzēst
  3. vecaisvilks01 maijs, 2013

    Nu, personīgi man negribētos būt par aksesuāru... Laikam arī neesmu bijis, lai gan kā uzticības persona - ir nācies būt, tikai bez brenda - gejs...
    Par to, ka šāda lieta varētu nākt modē - nebrīnos. Kā tai teicienā senajā:"Ja mode liks, tad staigās pliks..." :))

    AtbildētDzēst
  4. Ja palasa tās modernās grāmatas, kas rakstītas sievietēm par mīlestību un seksu, tad vīrietis parasti tajās tiek attēlots kā priekšmets, nu labākā gadījumā kā kaut kas dzīvs, bet noteikti mazvērtīgāks par jebkuru mājdzīvnieku

    AtbildētDzēst
  5. es nezinu, kā ir ar heteroseksuālām dāmām tā patiesībā, kam viņām nepieciešami šie vīrieši - izklaidei, veikalu izķemmēšanai vai kam citam. bet es pilnīgi noteikti zinu, ka es kā lesbiete, vēlētos sev draugu geju. lai apmierinātu savu vīrišķo sevis daļu. iespējams doma ir neizprotama, bet man liekas, ka sarunas ar geju man varētu palīdzēt sevī kaut ko atrisināt, saprast ..
    vai gejiem ir vēlme pēc draudzenītēm? nu, sievietēm, kuras uztvert kā savas labākas draudzenes? jautājums no abām pusēm diezgan diskutējams un labs.

    AtbildētDzēst