Neraxtītie uzvedības "noteikumi"


Nu sit mani ar slapju lupatu (tas gan tikai tāds izteiciens - man nav slapju lupatu sm tieksmes), bet nesaprotu to mūsdienu jaunatni. Nu nav jau liela man tā gadu atšķirība, bet nesen sajutos it kā esmu tiešām ko palaidis garām jeb kā no citas paaudzes pēkšņi. Un jā, stāsts par kaut ko tikpat senu kā pati pasaule, jeb citiem vārdiem - bezbilžu profilu un sapratni kā ar tiem apieties.



Bet visu no sākuma: es uzskatu, ka esmu audzināts krietni vecmodīgi - tas ir pieklājīgi. Kā tas viss izvērties, ir cits jautājums, bet audzināšanā bija ieguldīts savs laiks un pūļu, tur nav citu runu. Ar to es saprotu arī daudz maz pieklājīgu sevis reprezentāciju puišu lielveikalos... Piereģistrējoties, tu aizpildi lauciņus, kas tevi raxturo un ieliec attiecīgos dotos, kas centimetros, krāsās, valodās vai idejās. Nu vada mani tā naivā ideja par to, ka jo vairāk es pasaku, jo mazāk klapatās iekulšos. Tā bilde var būt gadu veca, bet tā bilde ir un vēl joprojām ir precīza tam, ko redzēsi durvīm atveroties. Arī par to kādas man ir vēlmes vai kurā gultas pozīciju punktā es atrodos - tas ir tur. Skaidri un gaiši. Tā teikt - nebāz pirkstus rozetē, ja neesi gatavs elektrības sitienam.

Vari 3 reizes minēt, kas notiek, ja es saņemu uzaicinājumu sexam vai randiņam no profila, kurā ne tikai trūkst bilžu, bet arī par pamatinfo ir tukšumi - tā teikt: iedomājies profilu, kuram aizpildīts ir piereģistrēšanās minimums ar copy paste no virsraxtiem apraxtos. Nu visi tos zinām, pareizi? ...nu es to ignorēju jeb pareizāk sakot - tur pat nav ko ignorēt, jo nekā tur nav. Godīgi - man ir pietiekami uzmanības(vai ikdienas uztraukumu), lai par tādiem pat nedomātu, par atbildi pat nerunājot. Jā, es piederu pie tiem, kas vadās pēc domas - tu nevari gaidīt uz respektu, ja pats to neieguldi. ...un katram "noteikumus" zinošam, vajadzētu saprast - atbildes nav - intereses nav, un soļo tālāk! Bet acīmredzot neesam lasījuši tos pašus "noteikumus"... Viens un tas pats profils turpina aicināt. Pilnīgi nemainīgs piedāvājums - 3 burti un jautājumzīme beigās: "Sex?" ...Izdzēst. Un dzīve turpinās. Līdz 2 dienas vēlāk atkal - "Sex?" Pēc ceturtās, uz manu īsu paskaidrojumu par to, ka nepievēršu uzmanību tukšiem profiliem un lai liek mierā, saņēmu tūlītēju atbildi, kas mani burtiski atsvieda atpakaļ krēslā: "bet kāpēc tu nejautā?" (!) ...ne: "oh, piedod, te ir bilde un esmu tāds un tāds", bet: "kāpēc tu nejautā?"

Kāds tiešām tā dara? Vai tas ir kāds neraxtīts "noteikumu" pielikums/labojums, kuru esmu palaidis garām, ka tagad viss ir otrādi? Sēžu un domāju - varbūt esmu tiešām palieku vecs visam šim...



P.S. Expresaptauja: kā tu daries tukšo profilu gadījumā?

2 komentāri:

  1. Oi, nu tur ir tikai jāignorē. Es neatbildu. Nekad. Jo man liekas, ka tur otrā pusē atrodas kaut kāds ķolekcionētājs vai arī man pazīstams čalītis, kam, iespējams, esmu nodarījis pāri un tagad viņš zondē, kas notiek ar manu dzīvi.
    No vienas puses jau var saprast, ka ir vēlme palikt anonīmam publiskā telpā un nevēlas publicēt bildi cm vai kg, jo tas var apdraudēt darba attiecības vai kaut ko citu, tomēr šādā gadījumā prasītos pievilcīga pirmā ziņa, pietiekami spēcīga, lai spētu uzturēt saraksti. Jautājums to profilu īpašniekiem, kur vienīgā aizpildītā vieta ir lietotājvārds- jūs jebkad rakstītu kaut vai to pašu "sex" tikpat tukšam profila īpašniekam?
    Tevis pieminētajā gadījumā čalītim nav nekādas sajēgas par to, ko nozīmē mārketings. Bet varbūt, ka labs cilvēks? Varbūt...

    AtbildētDzēst
  2. Atzīstos, es esmu tāds bezpersonisks, bet parasti aizrakstot kādam es visai ātri arī dalos ar savu personisko informāciju, ja ir kaut kāda ticība tam, ka persona, kas salikusi bildes un tekstus ir tiešām tā kas par to uzdodas. daži "atklātie" konti ne vienmēr ir tik atklāti.

    Focus

    AtbildētDzēst