Viens, bet ne vientuļš


Pāris dienas atpakaļ sanāca darbā nejauši būt tam, kuram priekšniece krata savu sirsniņu. Saruna ievirzījās par deitošanu, jeb pareizāk sakot tās trūkumu un nemaz ne nepieciešamību. Bet visu pēc kārtas.



Visu dienu Francis (tās dienas pamatēdienu šefpavārs) tumbās no iPoda skandināja dažādus saldos gabalus. Viņš mums tāds romantisks pagadījies. ...bet tā kā konditorijai savs iPods nav sagādāts, esam spiesti klausīties viņu virtuves daļas izvēlētos toņus un todien tie bija stipri izteikti romantiski.

Nav jau vainas tai mūzikai, vien ik pa brīžam sāk kaitināt, jo tu skaidri apzinies, ka tās iespaidā sāc justies nedaudz kā lūzeris, jo redz - esi viens un lai cik labi tā skanētu, tomēr bučojoties ar kādu vai vienkārši esot kāda apskāvienā, tā noteikti skan labāk. Un lai arī esi darbā un domās tev vairāk vajadzētu būt par to lai cepamā pulvera vietā nepiegāztu līdzīgi marķēto dzeramo sodu (tici man iznākums nav patīkams), ik pa brīžam tu atjēdzies, ka fonā skan kārtējais saldais gabals, kurš tev bāž acīs, ka esi viens.

Un izrādās, es neesmu vienīgais, kas tā domā, jo arī priekšniece neizturēja un saņemot drosmi, palūdza nomainīt meldiņus, kā iemeslu gan minot nogurumu un nevarēšanu atvairīt miegu saldo toņu ietekmē. Ilgi nebija jāgaida un Kings of Leon pirmajiem akordiem skanot nācās uzklausīt arī aizvainotā Franča retoriskos jautājumus par to vai mēs maz zinām ko īsta mīlestība nozīmē?, utt.

Man nav laika un spēka mīlestībai vai deitošanai, viņa atmeta. Es pat iedomāties nevaru, ka tagad atkal sāktu iet uz randiņiem un bezmērķīgi tērēt laiku meklējot to īsto, viņa turpināja. Aizvakar ar veikalā viens baigi centās - cepuri nost, viņam bija tiešām laba pieeja, bet man vienkārši neceļas rokas sākt randiņošanu. Kas par pieeju - ha ha, nu jā - viņš teica, ka māsa uz jauno gadu likusi šim apsolīt, ka viņš būs spontānāks un ieraugot viņu (priexnieci) veikalā, nolēmis, ka jāizmēģina. Emu droša, viņa turpina, ka ar tādu pieeju tiešām var ne vienu vien uzķert, bet diemžēl todien (un balss izmainījās uz toni kādā saka: miers viņa pīšļiem) viņš satika mani...

Meitene tikai nedaudz vecāka par mani, izskatīga un gudra, tomēr ierakusies darbos un šķiet to izbauda. Bet ai kā viņai vajadzētu kādu sexiņu. ...būtu daudz mazāk stresaina un uzvilkusies uz mums. Tas viens, bet otrs - nespēju pārtraukt domāt, ka es esmu līdzīgs indivīds. ...nu ar bišku vairāk tai sexa daļā, bet visādi citādi līdzīga "kaķu tante", kurai doma par deitošanu šķiet kā vējā izmests laiks un partnera nepieciešamība ir tik daudz kā "kāds kuram pieglausties aukstākā naktī". Es varu vaimanāt par to ka esmu viens un gribu kādu sev blakus, bet tai pat laikā nespēju sevi iedomāties pavadot brīvo laiku deitos un sijājot iespējamos kandidātus. Tas viss šķiet tik drausmīgi laikietilpīgi un bezjēdzīgi. Jā, es zinu, ka ir lietas, kuras vienkārši jādara, bet...

Vai tiešām nav neviena veida kā apiet to garlaicīgo daļu?

1 komentārs:

  1. Ja nav, tad nav, pavadīt brīvo laiku deitojot un sijājot iespējamos kandidātus ir nožēlojami un neko labu neliecina par tevi.

    AtbildētDzēst