Awww...


Pavisam, pavisam nejauši uzskrēju virsū šim blogam, kurš veltīts "all kinds of cute gay things" (jeb aptuveni latviskojot: visām tām geju lietām, kas jaukas).

...awww, atklāju, ka tas ļepausis-romantiķis manī nekur nav pazudis.

2 komentāri:

  1. Paldies par tavu blogu! Dod enerģiju un spēku dzīvot. Man ir tikai 16, bet vienalga bieži tāda grūtsirdība un slikts garīgais, besis. Bet tevi palasot liekas, ka esmu runājis ar kādu labu draugu! ;)

    AtbildētDzēst
  2. Ha ha, tu man nupat iedevi vēl vienu pamatīgu awwww momentu, paldies tev!

    Ja vien jūs, čaļi, zinātu cik daudz man nozīmē, apjaust to, ka es neesmu vienīgais, kas iet cauri vienai vai otrai problēmai vai pārdzīvojumam (un komenti ar atbalstu, viedokli vai savu pieredzi to apstiprina).

    Visa cita starpā - nekad nekaunies un uzraxti, ja vajag padomu vai ideju palīdzībai. Esmu sapratis, ka neesmu viens un gribās to pašu "message" padot arī tālāk. Ja nevarēšu palīdzēt es, varbūt būs kāds padomā, kurš to varētu.

    : D

    AtbildētDzēst