Viss tā bloga dēļ...



Z-svētku laiks ir ne tikai mīlestības, bet arī baigais pārdomu laiks. ...ja nu kādam tas pagājis garām. Pārāk daudz laika uz rokām starp ēšanu, dāvanu izsaiņošanu un cenšanos izvairīties no neinteresantām (nevēlamām) sarunām ar kādiem ģimenes/radu locekļiem. Pat ja ne tev, tad man gan. Un tad, kad Ilustrētā Zinātne, Klubs vai Geo vairs nevar palīdzēt, tad galvā nav miera.



Bija ideja sameklēt topu ar sava gada notikumiem. ...un izbija. Esmu tik ilgi visu to zelējis, ka tagad vienkārši negriba vai nepietiek drosmes s tos vairs cilāt. Uzplaiksnīja ideja par jaunā gada cerībām un iecerēm. ...un tika nobīdīta malā. Pārāk daudz tā nezināmā un nenoteiktā, lai kārtējoreiz sapņotu.

Tagad mirkstu vannā un esmu uzkāries pie domas par savu blogu. Pareizāk gan tā ietekmi uz mani un manu dzīvi pēdējos gadus. Tas nav noslēpums, ka sekojot līdzi ieraxtiem, vari uzzināt krietni daudz par mani, ikdienu un arī pārdomām. Man patīk te sakārtot savas domas un paskatīties uz lietam "no malas". ...cik nu "no malas" tas ir iespējams, ja pats esi iesaistīts. Tai pat laikā veidojas dīvaina situācija - tie, kas laiku pa laikam iešķirsta manu kladi, uzzina par mani krietni vairāk kā es būtu kādam kādreiz stāstījis personā, paši palikdami aiz pāris komentiem vai īsiem epastiem. ...vai vienkāršu statistiku. Ir tādi, kas saņemas un aicina uz tējām (vai randiņiem - jup, visi tagad zina par kuru es te runāju), bet šķiet tikai retais apzinās, ka pats neietu uz randiņu ar "pilnīgu kaķi maisā", vēl jo vairāk, kad apzinies - viņš zina par tevi tik intīmas detaļas, ko diez vai stāstītu labākajam draugam. Bet ar tiem randiņiem esmu novirzījies no tēmas.

Tas noteikti nebija randiņš, un arī netikāmies pirmoreiz, bet tā nu sanāca, ka nedaudz pirms Zsvētkiem man bija laiks un arī viņš bija brīvs. Sēžam bārā, kurš tikko atvērts un dzeram tēju, jo redz sidrs viņiem nav. Nu labi, bija - bet melleņu. ...pareizi: khe, khe.

Kāpēc mēs tikāmies? Lai paīsinātu laiku starp citiem notikumiem un izdzertu sidru. Viņš ir viens no tiem nedaudzajiem, par kuriem zinu nedaudz vairāk kā tikai niku aiz komenta. Esmu nedaudz jautājis, šis tas uzzināts no meiliem vai izlasīts netā, bet būdams pieklājīgi kautrīgs - īpašība, kurai netieku īsti pāri "face to face" gadījumos, negribu izskatīties brutāli uzbāzīgs, lai jautātu vairāk kā pieklājīgi - paziņām. Un tā nu tu tur sēdi un jūties kā pilnīgi pliks un paredzams, runājot par laiku un citiem blogiem, ko abi laiku pa laikam pārčekojam.

Vai es gribu jautāt, ja būtu tāda iespēja? Ir tik daudz lietas, kurām nav īsti nozīmes līdz jūs nepārkāpjat dažādas robežas. ...tai pat laikā - viņš zin par mani krietni daudz no tām, kurām nav nozīmes, bet kuras veido attieksmi vai spriedumu kopainā. Un jā, viņš sēž man pretī, tātad īpaši slikti neesmu izvērtēts, bet vai tas padara mūs vienlīdzīgus šai ziņā?

Šķiet kāds iepriekš kaut kur raxtīja par bf izvērtēšanas ieslēgšanos, tiekoties ar katru čali. Ikdiena ir parūpējusies atbildēt šo jautājumu manā vietā un esmu vairāk kā priecīgs paturēt visu draugu līmenī. ...un draugu līmenī daudzām lietām nav nozīmes, jo draugi ir draugi, bet tik un tā tad kāpēc es tur sēžu un jūtos kā pliks puika?


3 komentāri:

  1. Antresols laikam :D Man jau neliekas, ka Tu apraskti tik intīmas lietas sīkumos, lai būtu jājūtas " kā pliks puika", protams, priekšstats kautkāds ir izveidojies, bet nu... :)

    AtbildētDzēst
  2. pavisam aktuāls nosarkuma moments no dzīves: minēju par to, ka ir lietas, ko pat draugiem nestāstu. vakar sēžam ar labāko draudzeni un dzeram ko burbuļotu. saruna kaut kā ievirzījās par vistas ēšanu un minēju - man ne visai, uz ko viņa nedaudz saraucot uzacis - es kaut kā atceros lasījusi, ka tev diezgan garšo. ...it īpaši, ja tiec barots.
    Njā... izrādās viņa arī zin to adresi...

    AtbildētDzēst
  3. Tas jau vēl tā :D Bet tie puiši, kuri šad tad te tiek pieminēti kādā kāda vakara aprakstā, vai viņi arī "zin to adresi"..:P

    AtbildētDzēst