Plāni...



Atslodzes pēc - kādas būs tavas kāzas?

Parasti filmās rāda, ka mazas meitenes izplāno savas kāzas ar prince charming vēl jaunas būdamas un tad, pieaugot un sastopot savu princi, to vien grib kā īstenot savus bērnības plānus par pasaku kāzām. Atzīšos - kopš jautājums par kāzām kļuvis krietni ikdienišķs arī gejiem, esmu ik pa brīdim aizdomājies, kā tas notiktu, ja es sastaptu savu princi apburošo, kurš mani (vai es viņu) bildinātu.




Stereotipiskās kāzas gejiem būtu kāzas ar lielu vērienu; gaumi, kas balansē uz naža asmens ar bezgaumību;  salaulātāja dziedāšanu un nekur neizbēgamo drāmu pirms vai pēc svarīgā notikuma. ...visi atceras kāzu ainu no Sex & The City 2. Iespējams, būdams iespaidots no šī stereotipa, jūtos nedaudz kaunīgi, kad gribu savas kāzas tikai sev. ...tikai mums.

Viņš, es, pāris tuvāko draugu kā liecinieki un viss. Nekādu dziedāšanu, nekādu dzejoļu vai monologu - īsi, lietišķi un vienkārši. Šampanietis tūlīt pēc ceremonijas un tad pa taisno uz lidostu, lai jau pēc pāris stundām laiski atkorķētu burbuļoto kaut kur extra siltos un sexīgos platuma grādos. Mūsu kāzu bildi fotografētu kāds garāmgājējs siltajā pludmalē. ...un mēs censtos atrast iemeslu nokavēt lidmašīnu atpakaļ.

...tiešām ceru, ka geju būšana būtu pietiekami liels iemesls, lai radi nekristu panikā un krāgā par lielu kāzu nerīkošanu vai neuzaicināšanu, kā tas ir sanācis dzirdēt citu kluso kāzu rīkotājiem ģimenē.


Esi domājis par savām kāzām?

3 komentāri:

  1. man vispār kāzas ir kādas muļķības

    AtbildētDzēst
  2. Jā, esmu domājis! Tādas kā tajā alternatīvajā Gagas dziesmas "The Edge of Glory" versijā! Tik smuki bet reizē vienkārši! :-)

    AtbildētDzēst
  3. teikšu kā ir...dīvaini par to domāt, zinot, ka šādām laulībām nebūs oficiāla spēka. tātad, grozi kā gribi...teātris. un tas mani nesaista.
    bet ja vispār. pat heteroseksuālā bērnībā...neatceros, ka man būtu bijis sapnis par tēmu "manas kāzas"...laikam jau kkādā zempagrīdes apziņā jutu, ka tā lieta uz mani neattieksies. dīvaini.
    melne

    AtbildētDzēst