Lazy Sunday...



Nu paga - nav jēgas mani steidzināt ar to topu. Nekur tas nepazudīs. Būs! ...un visi varēsim balsot, lai skaidri zināms, kurš ir tas iekārojamākais, kurš iebalsots no jūsu (mūsu) vidus vienīgajā topā, kur arī tev ir sava balss. Bet līdz tam vēl kāds laiciņš būs jāpaciešas, jo pirmām kārtām man ir jāsakārto manas dzīves grumbas ar pamošanos blakus drausmīgi krācošam igaunim; atlūguma iesniegšanas jaunajā darbā tikai pēc pirmās drausmīgākās dienas, ko pavadīju kādā virtuvē un traucējošām pārdomām par nejaušu komplimentu epastā no kāda ziemeļos.



Bet gan jau palēnām, pamazām gaisma iespīdēs arī manā tuneļa galā. Līdz tam (un, iespējams, ieraxtam par katru no minētajām un arī citām grumbām) esmu uzgājis pāris video, ar kuriem gribu padalīties jaukas svētdienas sarihtēšanai - zem segas, ar sidra glāzi pa tvērienam un foršu filmu datorā (vai TV).

Un sāksim ar šo super-mīļo Victoria's Secrets jaunā šova daļu, kurā Maroon 5 dziedātājs nobučo savu meiteni visu priekšā un viņai par pārsteigumu; ap 2tro minūti).


Kā man patīk puiši, kuri uzdrīkstas ko pārdrošu vai šajā gadījumā - vienkārši apburoši mīļu.. ...goš, tici man - tādu nav daudz, kas to padara īpaši sexīgu. Kā man gribētos vairāk dromes nebūt pelēkam.

Jup, esmu Hilfiger fans. Jeb pareizāk sakot - esmu bijis jau krietnu laiku, bet kopš uzdūros šīs sezonas reklāmiņai - esmu ieķēries tai bildē, kas radīta viņu brendam vēl vairāk.


Par reklāmām runājot, esi dzirdējis par Siri - visu zinošo būtni, kas mājo jaunajā iPhone 4? Ja nē, pagūglē Youtūbē ir krietni daudz smieklīgu video, bet šī parodiju reklāma ir vienkārši super. :P


Un noslēgumā vienkārši ir jānoskatās šis: :D


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru